Тези Условия се прилагат между теб и „ТИ БИ АЙ Банк“ ЕАД (Банката/ние/нашите) във връзка с реда и начина за използването на мобилно приложение tbi bank mobapp (Приложението).
- да ни изпратиш имейл на tbi_mobile_App@tbibank.bg;
- да ни се обадиш на телефон 0700 17 571 или *8242;
- или да ни изпратиш писмо на адрес: гр. София, п.к. 1421, р-н Лозенец, ул. Димитър Хаджикоцев № 52-54
За разрешаване на спорове по предоставяне на платежни услуги можеш да се свържеш с Помирителна комисия за платежни спорове (ПКПС) на:
- адрес: София 1000, пл. Славейокв №4А, ет. 3
- телефон: +359 2 933 05 77;
- факс: +359 2 988 42 18
- електронна форма за онлайн решаване на потребителски споров: https://ec.europa.eu/odr
- твоето мобилно устройство (смартфон или таблет) да бъде с версия на операционна система Android 4.1, iOS 9 или всяка последваща;
- наличие на мобилна или безжична (WiFi) Интернет връзка;
Приложението може да бъде инсталирано на неограничен брой устройства. В случай че не е подсигурен съответния софтуер, хардуер и интернет връзка, ползването на Приложението ще бъде възпрепятствано или невъзможно.
Тук може да се запознаеш с услугите, които ТИ БИ АЙ Банк ЕАД („Банката“, „ние“, „нашите“) ти предоставя само чрез мобилното приложение „tbi bank ‘mobapp’“ („Приложението“) и които услуги са достъпни само за теб като ползвател на Приложението:
„КРЕДИТНА ВАКАНЦИЯ“
КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВА УСЛУГАТА „КРЕДИТНА ВАКАНЦИЯ“
Услугата „Кредитна ваканция“ ти позволява да отложиш плащането на месечната вноска за следващия месец, веднъж на всеки шест месеца от действието на договора за кредит. В случай че имаш няколко договора за кредит, може да ползваш услугата за всеки един от тях. Услугата е напълно безплатна, като за периода на отложената вноска ние не начисляваме никакви лихви или такси.
КАК ДЕЙСТВА
Единственото, което трябва да направиш, е да избереш бутона „Пропусни плащане“ от менюто на Приложението, след което да последваш няколко лесни стъпки, за да се запознаеш с услугата и да потвърдиш желанието си да я ползваш. Можеш да отложиш плащането само на следващата по ред месечна вноска, съгласно действащия ти погасителен план. Ние ще променим твоя погасителен план, като го изместим с един месец напред. Внимавай! Услугата няма да е достъпна за теб, ако вече си се възползвал от нея и си отложил плащане по своя договор за кредит. При изтичането на срока, определен от Банката и в случай че договорът ти за кредит е все още активен, услугата ще бъде отново достъпна. Пример: Ако имаш договор за кредит, сключен на 01.01.2021 г. и с краен срок на плащане 15.12.2021 г., дължиш 12 равни месечни вноски на всяко 15-о число от месеца и желаеш да отложиш плащането на вноската, дължима на 15.08.2021 г., тогава: • следва да активираш услугата „Кредитна ваканция“ преди 15.08.2021 г., но след 15.07.2021 г. • приложението генерира текст, което те информира: „Отлагане на падежа на дължимата на 15.08.2021 г. вноска с един месец – нов падеж 15.09.2021 г. Изместване на погасителния план с 1 месец напред.“ • предоставена ти е възможност да потвърдиш или откажеш услугата, чрез натискането на съответния бутон • при потвърждение от твоя страна, ти пропускаш плащането дължимо на 15.08.2021 г., а крайния срок на плащане става 15.01.2022 г.