Въпроси и отговори

1. Какво е TBI електронно банкиране?
ТИ БИ АЙ електронно банкиране е уеб базирана платформа, която Ви осигурява бърз и сигурен начин за банкиране. Банкирането предлага богат избор на услуги, ниски цени на операции и възможности за лесно управление на средствата.

2. Какво мога да правя с електронното банкиране?
• Преводи в местна и чужда валута в страната и чужбина;
• Прехвърляне на средства между собствени сметки;
• Бърза и лесна проверка на наличност по депозит; 
• Обмяна на валута;
• Извършване на касови операции, с които може да упълномощите друго лице да внесе (получи) сумата на каса;
• Проследяване на салдо и движения по сметки, както и хронология на извършените операции;
• Изпращане на съобщения към Банката;

3. Какви са преимуществата на електронното банкиране на TBI Bank?
• Достъпвате сметките си по всяко време, от всяка точка на света само през компютър с интернет връзка;
• Организирате и контролирате средствата си в удобен и лесен формат;
• До 1/2 по-ниски такси за преводите наредени по електронен канал в сравнение с тези, извършени в клоновете на Банката;
• Сигурни преводи и плащания, гарантирани чрез използването на хардуерен сертификат на ТИ БИ АЙ Банк , Универсален електронен подпис или СМС верификация;
• Осигурява най-бързата и удобна връзка с Вашата Банка;

4. Какви нива на достъп има електронното банкиране?
• Пасивно ниво на достъп – само за информация по салда и движения по сметки и/или създаване на платежни документи;
• Активно ниво на достъп – пасивно ниво на достъп +изпращане на платежни документи към Банката за изпълнение;

5. Какви са инструментите за изпращане на платежни документи чрез електронното банкиране?
• СМС код за потвърждение  (безплатна услуга);
• Използване на електронен сертификат издаден от ТИ БИ АЙ Банк ЕАД (заплаща се според тарифата на Банката);
• Използване на УЕП издаден от сертифициран доставчик (в Банката няма комисионни по регистрацията му);

6. Има ли такса за регистрация и/или месечна такса за поддържане на електронното банкиране?
Регистрирането и поддръжането на електронното банкиране е абсолютно безплатна услуга.

7. Как да се регистрирам?
За да се регистрирате за услугата електронно банкиране е необходимо само да попълните заявление за използване на услугата, като посетите най-близкия клон на ТИ БИ АЙ Банк ЕАД.

8. Колко време след регистрацията мога да използвам банкирането си?
Използвате и се наслаждавате на удобството на ТИ БИ АЙ банкиране, веднага след като получите потребителско име и парола.

9. Какви могат да са причините да не успея да вляза в банкирането си?
• Нямате Интернет връзка;
• Въвели сте грешно потребителско име или парола

При проблем с влизането или ползването на услугата електронно банкиране, може да се свържете с Банката на тел:*TBIB (*8242) и 0700 17571;  email: ebanking@tbibank.bg10

10. Какво да направя, ако забравя потребителското си име или парола?
Трябва лично да посетите най-близкия офис на Банката за да получите ново потребителско име и парола.

11. Ако нямам достатъчно средства по сметката си, какво се случва с превода?
Преводът стои със статус „изчакване за обработка” в срок от един месец. В рамките на този месец, ако постъпят пари по сметката, той се изпълнява автоматично. В противен случай, той автоматично ще бъде анулиран един месец след датата на изпращането му.

12. Мога ли да спра превод, в случай че след потвърждаването му открия грешка?
При такива случаи, моля незабавно се свържете с Банката на тел. *TBIB (*8242) и 0700 17571

EN TBI офиси