Контакти

 

Подаване на писмено оплакване/жалба може да направите в офис на Банката по стандартна бланка, приложена тук.

Предлагаме на вниманието Ви извадка от "Политика за жалби" на TBI Bank, чрез която да се запознаете с всичко необходимо свързано с подаването на жалби към Банката.

*Важно Не изпращайте съобщения, съдържащи поверителна информация по електронен път. Сигурността на информация, изпратена по eлектронен път, въпреки всички взети мерки за безопасност, не може да бъде напълно гарантирана и има вероятност да бъде използвана от трети страни.

Контакти

Център за обслужване на клиенти
0700 17 571 / *8242

Работно време:
Понеделник - Петък | 08:00 - 20:00 

Събота - Неделя | 10:00 - 18:00 

График в периода на коледните и новогодишни празници:
24, 25 и 26 декември | неработни дни
31 декември | 08:00 - 14:00 ч.

Весели Празници!

Офис мрежа

Централен офис

1421 София, България,
ул. Димитър Хаджикоцев 52-54