Новини

„На клик разстояние”

“Вярваме, че дигитализацията ще промени финансовия живот на нашите клиенти. Искаме да сме разпознати като модерна, гъвкава, „смарт” банка, която предоставя тези услуги по един нов начин. За нас това е непосредствена цел, за други ще се случва в по-дългосрочен план. Рано или късно, всяка банка според възможностите си ще премине към ново поколение банкиране във виртуалното пространство”, каза председателят на УС на TBI Bank Валентин Гълъбов в специално интервю за новия брой на сп. Мениджър.

Тенденциите във финансовите услуги и скоростта, с която се променя банкирането днес, както и онлайн-базираните продукти и услуги, които банката разработва в отговор на дигитализиращото се потребление са сред водещите теми в интервюто.

На въпрос кои са продуктите, които TBI Bank ще предостави на своите клиенти и ще отговарят на новата визия на банката, Гълъбов отговаря: „Вярваме, че удобството е основна характеристика на финансовите услуги, които предоставяме, включително и в кредитирането. Затова и сега банката иска да бъде на един клик разстояние от всеки свой клиент. И в двете страни, които оперираме – България и Румъния, ще предлагаме идентичен подход и продуктова гама. Ще дам пример - миналата година пуснахме онлайн платформа за депозити в Румъния. Тя ще заработи и у нас през 2018-та. Наскоро там стартирахме и първия онлайн кредитен продукт с видео идентификация и електронен подпис – клиентите ни вече могат да получат потребителски кредит онлайн за няколко минути. Въпрос на време е да лансираме тази иновация и на българския пазар. Тя носи много предимства – намаляване на разходите за обслужване и поддръжка, достъпност отвсякъде и по всяко време. Това са само част от нещата, които планираме в отговор на растящото търсене на иновативни дигитални решения и на двата пазара.”

В новия си брой, бизнес изданието акцентира върху банковия и финансово-кредитния сектор.

EN TBI офиси