„Най-добрите продукти притежават клиентите“

30.05.2018    Share +

„Най-добрите продукти притежават клиентите“

„Нашето поколение избира да е дигитално, милиниал поколението е дигитално по природа“, каза Питър Барон на първия FinTech Summit в София. Рушащата пазарна сила на fintech компаниите, ролята на милиниалите в процеса и какво могат да очакват потребителите в близкото бъдеще – това бяха темите, които бяха обсъдени по време на събитието. TBI Bank беше негов официален партньор.

Целта на събитието е ежегодно да събира традиционните финансови компании с технологични стартъпи и да помогне за създаването на работеща и успешна екосистема за fintech индустрията в България. Питър Барон, главен изпълнителен директор на TBIF Financial services – компанията-собственик на TBI Bank, беше сред водещите панелисти във форума.

„TBI Bank се превръща в дигитален бизнес, подкрепян от данни. Не се възприемаме като рушаща компания-disruptor, а именно като част от екосистема. Това ще ни даде много възможности за бъдещи партньорства”, каза Питър Барон в откриващата си реч.

Като част от 4finance, най-голямата европейска онлайн и мобилна група за потребителско кредитиране, TBI Bank постоянно интегрира fintech решения в своето портфолио. Чрез своето партньорство с водещите fintech умове, TBI Bank черпи опит и вдъхновение от глобалната fintech общност. Банката също така създава партньорства с български и румънски компании и така помага за изграждането на fintech-екосистемата на пазарите, в които е активна.

„Монополът на банките, който сме имали с векове, отива към своя край“, коментира Барон по повод на промените във финансовия сектор. „Fintech компаниите не просто добавят дигитален компонент към бизнеса, но и истинска стойност, защото поставят клиента, личността в центъра. Банките традиционно не правят това, те винаги активно са предлагали услугите си на потребителите. Вече има много повече избори и онези банки и организации, които не поставят клиентите си в центъра, дългосрочно ще имат проблеми“.

„Потенциалните печеливши от тези промени ще са онези, които предлагат най-добрите услуги – а това може да се случи само, ако поставяш клиените в центъра на бизнес отношенията. GAFA (Google, Apple, Facebook, and Amazon), традиционните банки и дори fintech компаниите – не те притежават клиентите. Най-добрите продукти притежават клиентите“, каза Барон.

Контакти

Център за обслужване на клиенти
0700 17 571 / *8242

Работно време:
Понеделник - Петък | 08:00 - 20:00 

Събота - Неделя | 10:00 - 18:00 

График в периода на коледните и новогодишни празници:
24, 25 и 26 декември | неработни дни
31 декември | 08:00 - 14:00 ч.

Весели Празници!

Офис мрежа

Централен офис

1421 София, България,
ул. Димитър Хаджикоцев 52-54