
Covid 19 Ти питаш,
& ние отговаряме
Ние сме до теб

Ние сме до теб
Ние от tbi bank държим на прозрачността и на това всеки от нашите клиенти да бъде запознат и информиран с работата ни и нашите продуктите и услугите, особено в непредвидени ситуации като настоящата. Създадохме тази страница, на която ще намериш много отговори на въпроси, които те вълнуват. Ние сме до теб и можеш да разчиташ на нас.
Да. Нашите офиси продължават да функционират с нормално работно време – 9:00-18:00 ч. Можеш да разчиташ на финансова подкрепа и качествено обслужване от наша страна и в това време на икономически предизвикателства.
Държим всеки наш клиент да е информиран и затова актуализираме постоянно работното време на клоновете и обектите, в които има наши служители. Можеш да откриеш информацията на нашата карта с TBI bank локации.
Ако имаш други въпроси по темата, моля, позвъни на нашия Център за обслужване клиенти на номер: 0700 17 571 / *8242 или ни пиши на имейл: info@tbibank.bg.
Молим, да проявиш търпение, ако мрежата е заета, даваме всичко от себе си да обърнем необходимото внимание на всеки наш клиент.
Да, безопасно е. Прилагаме всички необходими мерки за хигиена и санитарна поддръжка на обектите, за да запазим здравето на нашите служители и клиенти. Служителите ни са снабдени с маски, ръкавици и съответните дезинфекционни материали, а офисите периодично се дезинфекцират.
Не забравяй, че твоето здраве е в твоите ръце! Осигурили ли сме дезинфектант на вратата на нашите офиси, моля, ползвай го преди влизане. Също така спазвай препоръчителната дистанция от 2 метра при наличие на друг клиент (допускат се най-много до двама души по едно и също време в офиса) или най-сигурно – изчакай пред офиса, ако вече има друг клиент преди теб.
Няма да попречи. Имаш същата възможност да кандидатстваш за потребителски кредит, както и преди извънредната ситуация, като твоята заявка ще бъде разгледана според стандартните правила за проверка. Можеш да кандидатстваш, както онлайн, така и в наш офис.
В този случай, можеш да платиш вноската си по един от следните начини:
- През мобилното ни приложение TBI bank – бързо, лесно, изцяло онлайн и без такса за погасяване на вноска по кредит. Изтегли го оттук за Android и за iOS;
- През нашата онлайн платформа, където плащането става в 3 стъпки с карта;
- По банков път – чрез сметка в друга банка или директно през онлайн банкирането на съответната банка;
- Чрез услуга „Бързо погасяване“ – ако не си я активирал, можеш да го направиш сега;
- Чрез TBI bank електронно банкиране (ако имаш регистрация);
- През всеки един Cashterminal;
- През сайта www.ePay.bg (код на търговец: 65 000);
- На банкомат чрез системата B-pay (код на търговец: 65 000);
- На касите на Easy Pay;
- На касите на Fast Pay;
Ако имаш други въпроси по темата, позвъни на своя личен банкер или се свържи с нашия Център обслужване клиенти на номер: 0700 17 571 / *8242 или ни пиши на имейл: info@tbibank.bg
Опциите за дигитално плащане на вноски по кредит са:
- През мобилното ни приложение TBI bank – бързо, лесно, изцяло онлайн и без такса за погасяване на вноска по кредит. Изтегли го оттук за Android и за iOS;
- През нашата онлайн платформа, където плащането става в 3 стъпки с карта;
- По банков път – през онлайн банкирането на друга банка;
- Чрез TBI bank електронно банкиране (ако имаш регистрация);
- През сайта www.ePay.bg (код на търговец: 65 000)
При допълнителни въпроси по темата, можеш да се свържеш с нашия Център за обслужване на клиенти на номер: 0700 17 571 / *8242 или ни пиши на имейл: info@tbibank.bg.
Ние сме до теб. Ако имаш затруднение при плащането на вноската си, не се колебай да ни потърсиш на 0700 17 571 / *8242 или ни пиши на имейл: info@tbibank.bg . Ние имаме индивидуално решение за теб и ще ти помогнем.
Ако имаш застраховка Защита на кредита, можеш да се възползваш от покритието за риска „нежелана безработица“. Позвъни и ще те консултираме по най-добрия начин.
Защитата по кредита влиза в сила веднага след подписване на договора. Всяко от покритията може да бъде усвоено при възникване на застрахователно събитие, съобразно предефинираните условия на съответната защита. За повече информация, позвъни на нашия Център за обслужване на клиенти на номер: 0700 17 571 / *8242 или ни пиши на имейл: info@tbibank.bg и след като обясниш ситуацията, ще получиш необходимите насоки.
Можеш да се възползваш от всички наши потребителски кредити:
- Кеш кредит Бързи пари (за сума до 8 000 лв. и период на изплащане до 48 месеца);
- Kредит Бързи покупки като избереш да пазаруваш на вноски онлайн/офлайн от нашите партньори (покупки до 10 000 лв. със срок на изплащане до 36/48 месеца);
- Ако си нов клиент на TBI bank можеш да избереш Първи кредит 600 лв. с 0% оскъпяване и срок на изплащане 4 месеца.
Не забравяй да добавиш и защита към кредита си, тя ще предпази теб и семейството ти в различни непредвидени ситуации.
Да, можеш да си закупиш на вноски всички стоки от наши партньори, които се предлагат на изплащане.
Можеш да посетиш най-близкия до теб офис на TBI bank и да внесеш или изтеглиш пари. Банкоматите, разположени на територията на офисите, работят. Намери най-близкия офис до теб на картата ни.
Да, паричните средства на титуляря в размер до 196 000 лв. по сметката в TBI bank, приети на влог при обявените от Банката условия, вкл. начислените лихви, са защитени от Фонда за гарантиране на влоговете в банките.
Да, можеш да обменяш левове в евро или долари и обратно, както досега, в клоновете на TBI bank. Актуалните валутни курсове можеш да видиш на страницата ни тук.
Нашият Център за обслужване на клиенти работи с пълен капацитет и е готов да отговори на въпросите ти, свързани с твоите карти/сметки/кредити/депозити към TBI bank. Свържи се с нас на: 0700 17 571 / *8242 всеки работен ден от 8:00 до 20:00 ч/, а през почивни дни в периода: 10:00-18:00 ч. или ни пиши на имейл: info@tbibank.bg.
Грижа ни е за всеки един от вас, нашите клиенти и разглеждаме всеки случай индивидуално и с желание да сме максимално полезни и подкрепящи. Най-важното е при финансово затруднение или въпрос, да се свържеш с нас и да измислим най-доброто и позитивно решение за съответния случай.