Въпроси и отговори


Ти Би Ай електронно банкиране е уеб базирана платформа, която ти осигурява бърз и сигурен начин за банкиране. Банкирането предлага богат избор на услуги, ниски цени на операции и възможности за лесно управление на средствата.



• Преводи в местна и чужда валута в страната и чужбина;
• Прехвърляне на средства между собствени сметки;
• Бърза и лесна проверка на наличност по депозит; 
• Обмяна на валута;
• Извършване на касови операции, с които може да упълномощите друго лице да внесе (получи) сумата на каса;
• Проследяване на салдо и движения по сметки, както и хронология на извършените операции;
• Изпращане на съобщения към Банката;
 



• Достъпваш сметките си по всяко време, от всяка точка на света само през компютър с интернет връзка;
• Организираш и контролираш средствата си в удобен и лесен формат;
• До 1/2 по-ниски такси за преводите наредени по електронен канал в сравнение с тези, извършени в клоновете на Банката;
• Сигурни преводи и плащания, гарантирани чрез използването на хардуерен сертификат на ТИ БИ АЙ Банк , Универсален електронен подпис или СМС верификация;
• Осигурява най-бързата и удобна връзка с Вашата Банка;



• Пасивно ниво на достъп – само за информация по салда и движения по сметки и/или създаване на платежни документи;
• Активно ниво на достъп – пасивно ниво на достъп +изпращане на платежни документи към Банката за изпълнение;



• СМС код за потвърждение  (безплатна услуга);
• Използване на електронен сертификат издаден от ТИ БИ АЙ Банк ЕАД (заплаща се според тарифата на Банката);
• Използване на УЕП издаден от сертифициран доставчик (в Банката няма комисионни по регистрацията му);



Регистрирането и поддръжането на електронното банкиране е абсолютно безплатна услуга.



За да се регистрираш за услугата електронно банкиране е необходимо само да попълниш заявление за използване на услугата, като посетиш най-близкия клон на Ти Би Ай Банк ЕАД.



Използваш и се наслаждаваш на удобството на Ти Би Ай банкиране, веднага след като получиш потребителско име и парола.



• Нямаш Интернет връзка;
• Въвел си грешно потребителско име или парола

При проблем с влизането или ползването на услугата електронно банкиране, моля свържи се с Банката на тел:*TBIB (*8242) и 0700 17571;  email: ebanking@tbibank.bg



Трябва лично да посетиш най-близкия офис на Банката, за да получиш ново потребителско име и парола.



Преводът стои със статус „изчакване за обработка” в срок от един месец. В рамките на този месец, ако постъпят пари по сметката, той се изпълнява автоматично. В противен случай, той автоматично ще бъде анулиран един месец след датата на изпращането му.



При такива случаи, моля незабавно да се свържеш с Банката на тел. *TBIB (*8242) и 0700 17571



При използуването на системата Интернет банкиране ТИ БИ АЙ Банк осигурява максимална защита на данните на следните нива:

13.1. Защита на връзката

Достъпът до TBI24  се осъществява през корпоративната страница на Банката по криптиран канал. Страницата е защитена със сървърен SSL сертификат. Този сертификат използва маркировка за доверена зона, предпазвайки канала от подслушване. Изграждане на свързаност по не криптиран канал не е възможно.

13.2.  Потребителско име и парола.

Всеки потребител на системата има уникално потребителско име и парола, известни само на него.

При първоначален достъп в системата на Интернет банкирането, клиентът се идентифицира със служебно получените при регистрацията потребителско име и парола, като смяната на служебно предоставената парола е задължителна, а смяната на потребителското име е опционална.

За Ваша сигурност, при въвеждане на грешно потребителско име и/или парола системата:

- ограничава достъпа Ви с изискване за въвеждане на допълнително контролно число след 3 неуспешни опита за въвеждане на потребителско име и/или парола

- блокира достъпа Ви след 10 неуспешни опита за въвеждане на потребителско име и парола за период от 15 минути.

13.3. Прекъсване на сесията

Ако не използвате Електронното банкиране в продължение на няколко минути, Вашата сесия се прекратява автоматично. За да продължите да използвате услугата е необходимо е да влезете отново в системата с въвеждане на потребителско име и парола.

13.4. Средства за подписване

TBI Bank предоставя на клиентите си следните инструменти за удостоверяване на автентичността при плащания като прилага ефективни процедури за сигурност:

  • SMS за потвърждение;
  • ТОКЕН устройство за генериране на парола;
  • Универсален електронен подпис;
  • 3D код е достъпен за всички картодържатели.

Контакти

Център за обслужване на клиенти
0700 17 571 / *8242

Работно време:
Понеделник - Петък
| 08:00 - 20:00 

Събота - Неделя
| 10:00 - 18:00 

Офис мрежа

Централен офис

1421 София, България,
ул. Димитър Хаджикоцев 52-54