Контакти
Център за обслужване на клиенти
0700 17 571 / *8242
Работно време:
Понеделник - Петък | 08:00 - 20:00
Събота - Неделя | 10:00 - 18:00
Офис мрежа
Централен офис
1421 София, България,
ул. Димитър Хаджикоцев 52-54
Подаване на писмено оплакване/жалба може да направите като попълните формата тук или в офис на банката.
Предлагаме на вниманието Ви извадка от "Политика за жалби" на TBI Bank, чрез която да се запознаете с всичко необходимо свързано с подаването на жалби към Банката.
*Важно Не изпращайте съобщения, съдържащи поверителна информация по електронен път. Сигурността на информация, изпратена по eлектронен път, въпреки всички взети мерки за безопасност, не може да бъде напълно гарантирана и има вероятност да бъде използвана от трети страни.
Център за обслужване на клиенти
0700 17 571 / *8242
Работно време:
Понеделник - Петък | 08:00 - 20:00
Събота - Неделя | 10:00 - 18:00
Централен офис
1421 София, България,
ул. Димитър Хаджикоцев 52-54