Свържете се с нас

    Задължително поле
    Задължително поле
    Задължително поле
    Задължително поле
    0 / 10 000
    Personal data update

    Подаване на писмено оплакване/жалба може да направите като попълните формата или в офис на банката.

    Предлагаме на вниманието Ви извадка от „Политика за жалби“ на tbi bank, чрез която да се запознаете с всичко необходимо свързано с подаването на жалби към Банката.

    * Важно Не изпращайте съобщения, съдържащи поверителна информация по електронен път. Сигурността на информация, изпратена по eлектронен път, въпреки всички взети мерки за безопасност, не може да бъде напълно гарантирана и има вероятност да бъде използвана от трети страни.

    subheader line subheader line
    Контакти
    Център за обслужване на клиенти
    0700 17 571 / *8242
    Работно време:
    Понеделник - Петък
    09:00 - 18:00
    Събота - Неделя
    Почивни дни
    Централен офис
    1421 София, България,
    ул. Димитър Хаджикоцев 52-54