Мобилно приложение

Спести време, избери удобството

Спести време, избери удобството

Плати месечните си задължения без такса за погасяване на вноска от комфорта на дома си, провери наличността по кредита си и вземи допълнителна сума изцяло онлайн.  Свали нашето приложение сега: оттук:

Android   iOS


Защо да ползваш мобилното приложение TBI Bank

Удобно погасяване 

Плащай вноските по заема си лесно и удобно: без опашки, без документи, без такси. Остани в безопасност у дома!

Достъп до повече пари 

Вземи предварително одобрен заем само с няколко докосвания, без да попълваш заявления

Висока сигурност

Защити личните си данни и парите си с биометричен достъп и онлайн идентификация

Спокойствие

Получи пълна информация за кредитите си, без да посещаваш клон


Какво да направя сега?

Изтегли приложението:

Android iOS

Въведи телефонния си номер и потвърди СМС-а, който ще ти изпратим.

Качи селфи и снимки на предната и задната страна на личната си карта.

След като получиш одобрение за достъп, настрой паролите си.

*Не забравяй да разрешиш получаването на известия от приложението и да дадеш необходимите съгласия.

Как да платя внoска по кредита си?

1. Избери кредита, който искаш да погасиш

2. Кликни на иконката "Погаси"

3. Избери "Онлайн плащане"

4. Въведи данните на картата, с която искаш да платиш


Какво да правя ако имам въпроси?

С готовност ще отговорим на въпросите ти на номер 0700 17 571 *8242 или чрез нашата Фейсбук страница.



Правила и регламенти на кампанията ''Хелуин 2020"
Изтегли
pdf формат

Регистрация и управление на профил


Да си наш клиент, който е имал или към момента има активен кредит към TBI Bank, или да си клиент с активна кредитна карта.

Мобилното приложение към момента е достъпно само за български граждани с валидна лична карта.



Като финансова институция, ние сме задължени да потвърдим самоличността на всеки потребител при регистрация в мобилното приложение преди да одобрим профила му.
Поради регулаторно изискване на Закона за мерките срещу изпирането на пари - четвърта и пета директиви - ние трябва да гарантираме, че клиентите ни са защитени от измами, без риск от пране на пари.
Това означава, че първото нещо, което трябва да направиш, след като инсталираш приложението и се уверим, че си клиент на банката, е да преминеш проверка на самоличността, която включва следните стъпки:

  • да направиш снимки на двете страни на документа ти за самоличност;
  • да си направиш селфи снимка;
  • да изчакаш валидация от страна на Банката.

Законът за мерките срещу изпиране на пари (чл. 53, ал. 1) ни задължава идентифицирането на физическите лица да се извършва чрез представяне на официален документ за самоличност и снемане на копие от него.
Според правилника за прилагане на закона (раздел VII, чл. 41, ал.5 т.6) без физическо присъствие на клиента сме задължени да извършим заснемане на лицето на клиента, както и на лицето и гърба на документа за самоличност.



Трябва да отидеш до офис на банката и да си смениш официално номера в нашата система. Веднага след като колегите променят номера ти, ще можеш да си свалиш приложението.



Стандартно верификацията на данните от личната карта и селфи снимката, изпратени от клиента, отнема до 15 минути. Клиентът ще получи известие на телефона си с резултата от верификацията.



При забравена парола е необходимо да преминеш отново през процес на идентификация, като натиснеш „Не успя да влезеш в приложението“ на екрана, на който се въвежда паролата или „Проблем с достъпа?“ на екрана за въвеждане на 5 цифрен код за достъп.



В случай на блокиране на профила, трябва отново да преминеш през верификация на личните данни, след което да настроиш нов 5 цифрен код за достъп.
За целта на екрана със съобщението за грешка, избери “Опитай отново“, след това на екрана за въвеждане на парола избери “Не успя да влезеш в приложението“.

Профилът ти ще бъде блокиран, ако 3 или повече пъти въведеш грешен 5 цифрен код.



Синхронизацията на данни между вътрешнобанковите системи отнема до 24 часа. Нови клиенти на банката могат да се възползват от мобилното приложение на следващия ден след подписване на договор за кредит.


Кредитна информация и погасяване на месечни вноски


Клиентите могат да виждат информация за активните си кредити към Банката, която включва:

  • номер на договора;
  • размер на месечната вноска;
  • падежна дата;
  • остатък от кредитно задължение до пълно погасяване;
  • история на всички месечни вноски, направени онлайн.

Към момента информация за вече изплатени кредити не се визуализира.



Не, Банката не начислява такси за погасяване на кредитна вноска през приложението.



Когато заплатиш кредитното си задължение преди падежната ти дата, то ще бъде отразено като:

  • месечното задължение ще бъде нулирано на екрана с детайлите на кредита;
  • в случай, че си платил през приложението, плащането ще бъде отразено в списъка с направени плащания (на екрана с детайлите на кредита);
  • в деня на падежната дата плащането ще бъде осчетоводено от Банката и отразено спрямо общата оставаща сума до пълно погасяване.


Не, в момента тази функционалност не е достъпна.



Заплащането на месечна вноска по кредит през мобилното приложение на TBI Bank изисква да разполагаш с разплащателна карта (без значение от банката издател, стига да е Mastercard или Visa).

Въвеждаш номера на картата, датата на валидност на картата и CVV кода (3-цифрен код на гърба на пластиката).

Както за всички разплащания в Интернет, за оторизация на плащането, ще бъдат изискани статичен и динамичен 3D код за сигурност. Статичният код е предоставен от банката, издател на картата ти. Твоя отговорност е да го замениш с постоянен статичен код, който ще въвеждаш всеки път, когато искаш да направиш онлайн плащане. Динамичният ще получиш чрез SMS.



Не, към момента тази функционалност не е налична. Клиентът може единствено да погасява вноските по кредита си (стоков и /или паричен).


TBI Neon карта


TBI Neon карта е дебитна карта с преференциални условия за използване, предлагана ексклузивно на потребителите на мобилното приложение.
 



  • Без такса за издаване на пластика и годишна такса за поддръжка;
  • Без такси при теглене от всички АТМ-устройства в страната и ЕС (Европейския съюз);
  • Без такси при плащане на физически/виртуален ПОС;
  • Без допълнителни такси при превалутиране на трансакции;
  • Безконтактни плащания и покупки до 100 лв. без въвеждане на ПИН код;
  • Възможност веднага сам да блокираш и отблокираш картата през телефона;
  • Възможност за незабавно превеждане и ползване на сумата по одобрен кеш кредит по сметката към картата.


Условията по дебитната карта не са обвързани с конкретен период, нито с активността на кредита. Единственото условие е клиентът да се е регистрирал в приложението, да си я е поръчал и активирал - това е.



На началния екран в мобилното приложение ще видиш поле TBI Neon карта. Трябва да го докоснеш, за да видиш екрана с описанието на преференциалните условия по картата. Натисни бутона “Поръчай TBI Neon карта“, на следващия екран можеш да избереш банкова сметка, към която да свържеш картата, както и да посочиш адрес за доставка.
Когато си готов, натисни бутона “Завърши поръчката“.



Картата ще бъде при теб до 2 работни дни от датата на поръчка. Очаквай известие от куриер на Спиди, който ще те посети на посочения адрес.



В плика, който ще ти бъде доставен от Спиди, ще откриеш пластиката и инструкции за активиране на картата.
В долния десен ъгъл са отпечатани идентификационен код и автентикационен код.
За да получиш PIN кода си, трябва да изпратиш чрез SMS-a слято изписани и в тази последователност идентифиакционния и автентиакциония код.

Пример:

  •  Идентификационен код: XXXX
  • Автентикационен код: ZZZZ
  •  SMS: XXXXZZZZ

В резултат ще получиш SMS, съдържаш PIN кода на твоята карта, както и статичния ти 3D код за сигурност.
Като последна стъпка, трябва да въведеш PIN кода на екрана за активация на картата в мобилното приложение.



Необходимо е да посетиш клон на Банката, за да предоставиш повредената пластика и да попълниш заявление за преиздаване на картата.



Трябва да посетиш клон на Банката, да върнеш пластиката и да подпишеш декларация за отказ и съответно деактивиране на картата (ако вече си я активирал).



Да, можеш да се регистрираш в приложението и да си поръчаш TBI Neon карта.
Ако нямаш разплащателна сметка в Банката, за можеш да свържеш TBI Neon картата с нея, трябва да посетиш клон на банката, за да ти бъде открита такава.



Да, можеш – при поръчката на дебитна карта имаш опция да избереш разплащателна сметка, към която да свържеш картата си. Няма ограничение сметката да е обвързана с кредита ти.


Кандидатстване за кредит с предварително одобрен лимит


Да, в случай че имаш предварително одобрен лимит, който е видим още на началния екран на приложението.



Да, можеш да вземеш, колкото поискаш, стига да не е:

  • по-малко от 300 лева;
  • повече от предварително одобрения лимит.


Ти вече си одобрен. Нужно е само да подпишеш договора си и ще получиш парите си веднага.



Подписването става изцяло онлайн, без посещение на клон на банката.



Можеш да избираш между превод по сметка в банката или на каса на Изипей (EasyPay).



Когато имаш одобрен лимит, в рамките на който вземаш кредит, ти сам избираш точната сума, както и периода на изплащане. На тази база, ще се калкулира месечната ти вноска.
Тя ще е посочена и в погасителния план, който ще ти изпратим.



Да, важи. Информацията за тази оферта се намира в общите условия на кредита, не в договора.



Трябва да отидеш в банката и да попълниш заявление за анулиране на кредит. Напълно безплатно е.



Свързваш се с центъра ни за обслужване на клиенти на телефон 0700 17 571 / *8242 и заявяваш анулиране на заявката си.



В 7 дневен срок.



Трябва да опишеш проблема и да го изпратиш във формата за обратна връзка в приложението. Можеш да я достъпиш като от главното меню, избереш “Още“ и след това “Помощ”.
Можеш и да се свържеш с центъра за обслужване на клиенти на телефон 0700 17 571 / *8242.