Новият епизод на tbi talks е тук!
След успеха на предходните три епизода продължаваме да представяме тенденции в пазаруването и ежедневното банкиране, които да направят бизнеса ви по-устойчив и успешен. Предстоящото издание е на тема “Как да спечелим от сезона на пълните кошници“.
Как да говорим с потребителите, така че да ни разберат?
Изборът на правилната комуникационна стратегия за онлайн бизнеса ви може да бъде решаваща за постигането и дори преизпълването на поставените от вас цели. Това важи в особено голяма степен за силния шопинг сезон в края на годината. Но тази година пред печалбата стои голямо предизвикателство - рекордната инфлация, която свива портфейлите на много от потребителите и затруднява търговците при промотирането на продуктите им. Ако искате да научите нови маркетингови похвати за това как да се отличите с работеща стратегия за привличане на клиенти и увеличаване на продажбите през целия силен сезон, този уебинар е точно за вас!
Запазете своето място
Ще ви очакваме онлайн в сряда, 9-ти ноември, в 10:30. В рамките на 1 час ще споделим полезни знания и практични съвети за всичко важно - как да привлечем вниманието на потребителите и да се отличим, как да дистигнем до нашата целева аудитория и как да реализираме продажби, които оставят клиента доволен и готов да се върне отново при нас.

    Регистрирай се тук

    * Задължителни полета

    Успешна регистрация
    Всичко е наред
    Грешка
    Нещо се обърка

    ТЕМИТЕ НА УЕБИНАРА ВКЛЮЧВАТ:

    Why our customers returns?

    1. През призмата на eMAG: онлайн пазаруване по време на силния шопинг сезон Мария Димчева, Трейд маркетинг мениджър, eMAG 

    • Как се постигат впечатляващи резулти околоЧерен петък” и Коледагодишна стратегия за изграждане на бранд 
    • Въвеждане на нови услугизащо е важно постоянно да мислим за потребителя и неговите нужди? 
    • Отстъпките не са това, което бяхаалтернативни похвати за привличане на клиенти 
    • Marketplace и възможности за търговците в платформата на eMAG 

    2. Дискусия: Силният шопинг сезон за малки и средни предприятия – Лъчезар Добрев, Sales manager, Pic.bg, Десислава Тодорова, Регионален мениджърПартньорска мрежа” – Пловдив, tbi и Ленко Йорданов, Digital marketing manager, tbi; 

    • Как алтернативните разплащателни методи помагат на малките търговци да се развиват 
    • Социални мрежи и собствени платформикак да говорим с потребителите, така че да ни разберат 
    • През очите на търговеца: Какво (не) работи по време на силния шопинг сезонстратегия, подготовка, инструменти за реализация. 

    Мария Димчева

    Why our customers returns?

    Мария Димчева

    Трейд маркетинг мениджър, eMAG Мария Димчева е дългогодишен специалист в областта на маркетинга. От 5 години е част от екипа на eMAG, където бързо се издига от позиция мениджър “Кампании” до Трейд маркетинг мениджър. Започва кариерата си в сферата като Мениджър “Социални мрежи” в BG Marketing Ltd. Следващата й стъпка е на позиция младши Бранд мениджър в King’s Tobacco International, където бързо се издига до глобален Бранд мениджър. Мария има бакалавърска степен по “Политически науки” от Пловдивски Университет “Паисий Хилендарски”, както и магистърска степен по “Маркетинг” от УНСС.
    LinkedIn

    Лъчезар Добрев

    Why our customers returns?

    Лъчезар Добрев

    Търговски директор, Pic.bg  Лъчезар е търговски директор в специализирания магазин за компютърна техника Pic.bg. Има 10-годишен опит в сферата на продажбите на IT hardware, software и специализирани услуги. През последните 7 години участва пряко в развитието на онлайн магазина на Pic.bg. Лъчезар споделя, че цени високо фактът, че в годините преминава през всички нива и различни длъжности в компанията и днес заедно с целия екип на Pic.bg вървят със смели стъпки напред, преодолявайки успешно разнообразни предизвикателства. 
    LinkedIn

    Ленко Йорданов

    Why our customers returns?

    Ленко Йорданов

    Мениджър “Дигитален маркетинг”, tbi bank  Ленко ръководи дигиталната дейност на tbi в България, Румъния и Гърция и отговаря за глобалната стратегия за съдържание в социалните профили на банката. Работи в тясно сътрудничество с всички продуктови мениджъри в tbi, за да получи най-добрите резултати от дигиталната комуникация и да подобри производителността. Преди да започне дигиталното си пътешествие в банката, Ленко натрупва 10-годишен опит в дигиталния маркетинг в Xplora и iliyan.com, а във визитката му попада и академична дейност като преподавател по дигитален маркетинг в НБУ, МВБУ и УНСС. Има магистърска степен поМаркетингот Международното висше бизнес училище.   
    LinkedIn

    Десислава Тододова

    Why our customers returns?

    Десислава Тододова

    Регионален мениджър “Пловдив и региона”, tbi bank  Десислава Тодорова е регионален мениджър, който отговаря за отношенията с партньорската мрежа на tbi в регион Пловдив. Като експерт с дългогодишен опит в търговския екип на банката, Десислава играе важна роля в изграждането и развиването на партньорската мрежа. Има бакалавърска степен поМаркетингот Европейско висше училище по икономика и мениджмънт в Пловдив. 
    LinkedIn

    Михаил Стефанов

    Why our customers returns?

    Михаил Стефанов

    Communications Trainer and Advisor Михаил Стефанов е водещ експерт по комуникации с над 12-годишен опит в сферата на публичното говорене. Ключов лектор на редица национални събития, сред които TEDxSofiaUniversity, TEDxSofia, Форум Ключ, както и множество международни форуми. В последните години консултира и обучава висши мениджъри от водещи компании и организации като VMware, Leanplum, LIDL, Овергаз, Загорка, Telus, Coca-Cola България, Пощенска банка, Каменица, Българско училище за политика и др. Михаил ще модерира дискусията в рамките на уебинара.
    LinkedIn