Да, в приложението TBI Bank парите и данните ти са защитени

11.05.2020    Share +

Да, в приложението TBI Bank парите и данните ти са защитени

Късметлия си, че живееш в 21-ви век. Сега животът е по-дигитален и това помага да спестиш време и усилия. Вече можеш да пазаруваш онлайн; да си плащаш сметките и данъците онлайн; да резервираш билети, екскурзии; да запазваш часове за различни услуги онлайн и т.н. Можеш да завършиш висше образование онлайн и да вземеш диплома,  какво те спира да вземеш кредит онлайн?

Бързо е, лесно е, безопасно е и твоите данни и банков заем са напълно защитени. А през мобилно приложение TBI Bank имаш постоянен достъп до кредита си и можеш да го следиш и управляваш само с няколко клика.

Съвсем скоро чрез TBI Bank ще можеш лесно да заявиш и подпишеш договор за кредит, както и да го усвоиш кредит напълно дигитално – без разходки до офиса и срещи с банкови служители. Услугата е достъпна, одобрението става веднага и най-важното – твоят кредит и твоите данни са напълно защитени!

Как става това?

Да започнем с това, че ти си единственият човек, който има достъп до своя профил в мобилното приложение TBI Bank. Погрижили сме се за това, като още в началото при регистриране, получаваш ОТП-код, с който потвърждаваш телефонния си номер.

ОТП код

ОТП-кодът е оторизационен код, валиден еднократно и за определено време. След като го въведеш веднъж, имаш възможност да създадеш свой личен код за достъп.

При извършване на преводи от твоя страна през приложението, винаги получаваш ОТП-код, който изпълнява функцията на електронен подпис и потвърждава съответната трансакция, така че възможността за измами и злоупотреби с твоите пари е максимално занижена.

Мерките за сигурност не спират дотук! Твоят достъп до приложението може да бъде още по-защитен, ако избереш биометричен метод за вход в профила.

Биометричен метод за достъп

Сложните пароли се помнят трудно, а и тъй като са комбинация от няколко цифри, съществува възможност да бъдат разгадани. Твоите биометрични данни (лице, пръстов отпечатък)  обаче са уникални. В случай, че мобилното устройство позволява опция „пръстов отпечатък“ или „лицево разпознаване“, можеш да ги настроиш и така по-бързо и лесно ще достъпваш приложението.

Не се тревожи, личният ти код за достъп също остава като опция, в случай че 3 поредни пъти пръстовият ти отпечатък (лицето ти) не е разпознат. За да избегнеш подобни ситуации, просто докосвай устройството с чист и сух пръст.

Идентификация чрез лична карта и селфи

Преди да започнеш да ползваш активно своето мобилно приложение TBI Bank, минаваш още една защитна мярка – идентификация и потвърждаване на самоличността. Това е задължително условие по закон при ползване на банкови услуги и продукти. Досега ти се е случвало много пъти. Посещавайки банков клон, служителят винаги иска личната ти карта и тъй като е срещу теб веднага преценява дали ти си лицето на нея.

За да можеш напълно дигитално да заявяваш кредит в мобилното устройство, да усвояваш сумата по него, да плащаш вноски, сметки  и др., се налага също да минеш процес по идентификация. И тъй като всичко се случва онлайн и нямаш физически контакт с банков служител, той преминава по следния начин:

  • Разрешаваш на приложението достъп до твоята камера и снимки и си правиш селфи;
  • Прилагаш снимки на лицевата част и гърба на личната си карта;

Ако информацията съвпада, получаваш одобрение за достъп и можеш свободно да оперираш с приложението.

В случай, че възникне проблем при разчитане и съвпадение на данните и изображенията, с теб се свързва наш служител от Център обслужване на клиенти.

Връзка с банков служител

Ние държим да са информиран. Ако възникнат затруднения или въпроси по време на някой от процесите в мобилното приложение, винаги можеш да се свържеш с наш служител по телефона 0700 17 571 / *8242 или да пуснеш запитване през обозначената контактна форма в него.

Съхранение на лични данни

Както вече сам видя, прилагаме сериозни мерки, за да бъдат защитени данните ти и трансакциите ти през приложението. Затова не се притеснявай да предоставиш лична информация и изображения на документи за самоличност. Данните от тях се съхраняват грижливо и се ползват спрямо изискванията на приложимото законодателство.  Още по-детайлна информация за извличането и съхранението на данните ти в банковата ни система, можеш да научиш като прочетеш Политиката за поверителност .

А сега не губи време, свали мобилното приложение TBI Bank и поеми пълен контрол на кредита си по всяко време и от всяко място.

Можеш да изтеглиш приложението оттук:

За iOS: https://bit.ly/TBI_Bank_IOS

За Android:  https://bit.ly/TBI_Bank_Android

Офис мрежа

Централен офис

1421 София, България,
ул. Димитър Хаджикоцев 52-54

Контакти

Център за обслужване на клиенти
0700 17 571 / *8242

Работно време:
Понеделник - Петък | 08:00 - 20:00 

Събота - Неделя | 10:00 - 18:00