Добре доошъл, Tibi!

23.12.2020    Share +

Добре доошъл, Tibi!

Да станеш компания-еднорог, оценена на 1 млрд. долара е несъмнено трудна задача. Но със сигурност първата стъпка за постигането на тази цел е да имаш фирмената култура на еднорозите – динамична, иновативна, гъвкава и, да, готина. Въплъщавайки тези качества в съчетание с финтех мислене и поведение, създадохме своя маскот – Тibi. Еднорогът, наш символ, става част от комуникацията, като ще затвърди нашия отличителен начин на общуване - достъпен, приятелски и откровен. 

Идеята за Тibi се появява като резултат от брейнсторминг на екип „Финансиране“, по време на който се обсъжда идеята за телевизионна реклама за депозити. Тогава първо се „ражда“ известното прасе-еднорог. След успешното представяне на този закачлив и запомнящ се символ за спестявания, екипът ни реши да предприеме следващата крачка - да създаде маскот с образа на еднорог, олицетворяващ самата компания. И ето как Tibi вече е тук и активно участва в комуникацията ни с клиенти, партньори и външни аудитории. 

Като истински представител на TBI, Тibi силно вярва, че всичко е по-лесно и готино, когато се случва в дигитална среда. В допълнение, ще използваме маскота като инструмент в подобряването на потребителското преживяване и улесняване на разбирането на финансовите продукти и услуги - всичко това във виртуална среда. 

„През последните няколко месеца екипът ни работи с огромен ентусиазъм и всеотдайност по създаването на Тibi, за да имаме един наистина автентичен глас, фокусиран върху нашите клиенти, които са дигитално ориентирани и искат бърз и лесен достъп до финансови продукти и услуги“,  споделя Каролина Софрониева, главен директор "Маркетинг" в TBI. „Неговата роля е да съдейства на нашите клиенти и да им говори по най-човешкия начин - без сложна терминология, както и да пренесе потребителското преживяване на клиентите в TBI на следващото ниво.“ 

Тibi вече е активен член на екипа ни и дори има свой собствен профил в платформата за вътрешна комуникация, където общува активно с колегите и където не се притеснява да споделя мнението си за различни проекти и да не спестява обратна връзка, особено ако те „не стават“.  

Какво друго? Ами едва сега започваме, така че очаквайте все по-често да срещате Tibi във виртуалното пространство. 

Контакти

Център за обслужване на клиенти
0700 17 571 / *8242

Работно време:
Понеделник - Петък | 08:00 - 20:00 

Събота - Неделя | 10:00 - 18:00 

 

Офис мрежа

Централен офис

1421 София, България,
ул. Димитър Хаджикоцев 52-54

Искаш ли да плащаш кредита си бързо и без такси?
Изтегли приложението TBI Bank App и се възползвай от услугите ни когато и от където пожелаеш.