Отличената финтех иновация: TBI Bank получи наградата за ИТ проект на годината

20.02.2019    Share +

Отличената финтех иновация: TBI Bank получи наградата за ИТ проект на годината
В TBI Bank гледаме с добро око на иновациите и сме дали обещание да предоставяме на нашите клиенти и партньори бързи услуги с най-високо качество. Звучи клиширано - също както и когато споделим, че се стараем да мислим глобално и да се адаптираме към ИТ предизвикателствата на новия финтех свят. Но понякога клишетата имат причина да са такива.
 
Такъв беше случаят вчера, когато TBI Bank получи награда за ИТ проект на годината в банковото дело за Payment Hub - автоматизирана система за плащания. Ние я разработихме за компаниите от нашата бизнес група - 4finance във Финландия, Латвия, Литва и Испания. Спечелването на наградата при сериозна конкуренция с някои от основните играчи на пазара е голямо постижение за нас, както и огромно признание за нашите екипи по плащания и ИТ.
 
И така, какъв проблем всъщност решава нашият Payment Hub? Тъй като TBI Bank предлага бързи евротранзакции, клиентите на 4finance могат да получат одобрените кредити в банковите си сметки в реално време. Това е напълно автоматизиран процес, който ни позволява да минимизираме човешката намеса и операционния риск. Накратко, Payment Hub е синоним на ефективност и рентабилност, тъй като възвръщаемостта на инвестициите достигна 200% само за 10 месеца. Платформата е изградена върху сложна система от ИТ решения, но нека не ви отегчаваме с тях.
 
„В TBI Bank се стремим да се превърнем в дигитална банка от следващо поколение и Payments Hub показва, че това не е просто обещание, а реалност. Това е и пример за това как ние предоставяме първокласно банкиране като услуга (BaaS). За нас бъдещето на финтех е днес, каза главният ни оперативен директор Николай Спасов, когато получи наградата от Стамен Янев, главен изпълнителен директор на Българската агенция за инвестиции.
 
„Клиентите ни са в центъра на всичко, което правим, а платформата Payments Hub на TBI Bank гарантира, че те разполагат с канал, на който да разчитат, каза Андрю Дж Целер, вицепрезидент на 4finance Group. С него можем да осъществяваме плащания мигновено и да използваме оперативната ефективност в региона на SEPA”.
 
Излишно е да казваме колко щастливи и горди сме с това постижение и признание за нашата работа както в рамките на 4finance Group, така и в българското финтех обществото. 

Контакти

Център за обслужване на клиенти
0700 17 571 / *8242

Работно време:
Понеделник - Петък | 08:00 - 20:00 

Събота - Неделя | 10:00 - 18:00 

 

Офис мрежа

Централен офис

1421 София, България,
ул. Димитър Хаджикоцев 52-54