Какво се променя? Нищо, но и всичко!

16.11.2020    Share +

Какво се променя? Нищо, но и всичко!

TBIBank, TBIPay, TBIMoney: все по-често клиентите ни в двата основни пазара, в които оперираме – България и Румъния, се срещат с тези имена и съвсем естествено изниква въпросът:  „Какво се промени?“.

Ами, краткият отговор е: нищо, но и всичко!

Това, с което в TBI Bank се отличаваме на пазара – скоростта и ефективността на  предлаганите услуги, разнообразието и всеобхватността на продуктите и ясния и приятелски тон на комуникация, който използваме, остават непроменени. Това, което се променя е „архитектурата на  бранда“ (простете  маркетинговия изказ).

Запазвайки TBI в основата на своята структура, разделяме каналите и продуктите си като ги поставяме под съответен под-бранд. Дефинирайки ясно какви са предимствата и характеристиките на всеки от тях, клиентите ни ще могат да се ориентират по-лесно кое е подходящото предложение спрямо техните нужди. А плановете ни са да продължаваме да създаваме нови продукти и услуги, внедрени  във водещия бранд – TBI.

Създава ли тази промяна допълнителни въпроси?  Не? Чудесно! Но в случай, че все пак бихте искали да научите повече, моля, продължете.

Офисите ни в страната, в които клиентите  могат да се възползват от пълния пакет ежедневни банкови услуги –  откриване на  депозитна или разплащателна сметка, както и  взимане на кредит, ще продължат да оперират под  бранда TBI Bank. По този начин те ще служат за „физически хъб“ във всички големи български градове. В офисите ще бъдат обслужвани и корпоративните ни клиенти.

TBIMoney или т.н. „light“ офиси е допълнителен физически канал, където всички кредитни операции са безкасови. В обектите на TBIMoney клиентите ни имат възможност и да открият депозитна сметка, както и да получават насоки и висококачествено обслужване от нашия екип.

Не на последно място представяме TBIPay на вашето внимание – това е най-новата платформа за финансиране на т.нар. point-of-sale или мястото на продажба. Чрез TBIPay клиентите ще имат възможността да закупят он- или офлайн желаната от тях стока или услуга като я изплатят на по-късен етап чрез вноски, съобразени с техния  бюджет. Това решение подпомага и самите  търговци в стремежа им да увеличат своите продажби. Изключително ценното на TBIPay е, че е платформа, създадена по начин, който да отговаря на нуждите както на малките, така и на  големи търговски вериги, без значение сферата им на дейност – от медицински центрове до магазини за мебели и електроника.

„Екипът ни работи от месеци над новата бранд структура и сме изключително щастливи от  резултатите, които вече наблюдаваме, тъй като чрез дефиниране на брандовете ни осигуряваме по-голямо удобство за нашите клиенти и партньори. Те знаят, че могат да разчитат на качествените услуги на TBI, а от сега нататък ще са наясно и с това какво точно могат да очакват от всеки един от тях. Със сигурност ще  продължим да внедряваме все повече и повече продукти и решения под шапката на TBI, водени именно от очакванията и нуждите на нашите клиенти“,  споделя Каролина Софрониева, главен директор „Маркетинг“ в TBI Bank.

Въвеждането на новата ни бранд структура няма да наложи подписване на нови договори със съществуващи клиенти, нито пък каквито и да било промени по тях. А какви допълнителни внедрени услуги и продукти ще се реализират в нашето портфолио, може да проследите на нашия уебсайт, както и в каналите ни в социалните мрежи.

 

Контакти

Център за обслужване на клиенти
0700 17 571 / *8242

Работно време:
Понеделник - Петък | 08:00 - 20:00 

Събота - Неделя | 10:00 - 18:00 

 

Офис мрежа

Централен офис

1421 София, България,
ул. Димитър Хаджикоцев 52-54