Месецът накратко: Февруари

07.03.2019    Share +

Месецът накратко: Февруари

През януари представихме Месецът накратко. Това е нашият начин да ви държим в течение за проектите, над които работим, на нормален човешки език. Планът ни е да споделяме този обзор в началото на всеки месец, за да спазим обещанието си да сме по-прозрачни в комуникацията си. Надяваме се да намирате формата за полезен и ще се радваме на обратна връзка.

И така - ето го и новият бърз обзор на това, което съвршихме през февруари, и преглед на плановете ни за идните месеци. 

 

Февруари накратко
Февруари е месецът на любовта.
И наистина той беше пълен с любов.


Какво постигнахме
Танцуващите с 4finance 

TBI Bank има служители от 15 страни от цяла Европа. Едно нещо, което ни свързва, е ангажиментът да предоставяме най-добрите услуги на нашите клиенти. Но има и нещо друго - всички обичаме България. Така че, когато ни беше предложено да покажем красотата ѝ по време на поредната среща на колегите ни от 4finance, се въодушевихме. Среща на 4finance - какво пък е това?
Както някои от вас знаят, ние сме част от 4finance, световен лидер в дигиталното потребителско финансиране с операции на 16 пазара, от Аржентина до Армения. На всеки три месеца нашите колеги се събират, за да видят в какво успяхме и как да можем да стигнем до сърцата на нашите клиенти. Срещата в София надмина очакванията!
Престоят в столицата на България беше прекрасен - в продължение на два дни бяха обсъдени стратегии и планове за бъдещето, имаше и много танци ;) Българската роза, под формата на шоколад (да, има и такъв) и чай, беше нашият подарък за колегите от 4finance. Надяваме се гостоприемството ни да им помогне да ценят България толкова, колкото и ние.
И ако се чудите как изглежда една международна група, танцуваща традиционно българско хоро, вижте тук.
 
Награда за Fintech иновация
Говорейки за 4finance: привилегията да сме част от голяма глобална компания, ни дава възможност да участваме в много международни проекти. Такъв беше случаят с Payment Hub платформата на TBI Bank. Това е система, която има за цел да предлага бързи евро операции на клиенти на 4finance и им позволява да получават своите одобрени заеми в реално време. Това може и да звучи скучно, но първо, е чудесен пример за това как поставяме удобството на клиентите на първо място във всичко, което правим. И второ, наскоро платформата получи награда за ИТ проект на годината в банковото дело в България при изключително сериозна конкуренция от страна на другите банки в страната. Скъпи колеги от ИТ и отдел “Разплащания“, накархте ни да се гордеем. Това, което липсва, е голямо офис парти, което да отпразнува наградата ;)
 
Нови лаптопи и робот за децата във Велико Търново
Тъй като както стана ясно нашият ИТ е финансово прагматичен, решихме да дадем пример за корпоративна отговорност, подкрепяйки следващото поколение инженери и ИТ специалисти и учейки ги на щедрост. Дарихме няколко лаптопа и чисто нов робот на учениците от „Клуб на програмистите“ във Велико Търново, за да покажат какво са научили в клас.
Децата са фокусирани върху неща, които далеч надхвърлят очакванията - те работят с математика, физика и роботика, за да получат цялостно разбиране за технологиите. Сигурни сме, че нашите пътища с тях отново ще се пресекат ;)
 
Къде се провалихме?
Продължаваме да използваме асансьора
Успоредно с постепенния процес на ребрандиране на нашите офиси, наскоро освежихме и външния вид на централата ни в София. Част от ребрандирането включва някои вдъхновяващи мисли, насочени към убеждаване на колегите да използват стълбите вместо асансьора, за да ги надъхаме да спортуват повече. Оптимисти сме, знаем.
Досега е постигнат известен напредък сред най-конкурентните, но има още какво да се желае.
 
Нашето обещание
Повече възможности за електронната търговия
Какво правихте през почивните си дни напоследък? Карахте ски, забихте в Netflix или пътувахте нанякъде? Каквото и да сте правили, сте си изкарали по-добре от нашите колеги от отдела за електронна търговия. Те откараха много почивни дни в офиса, за да се уверят, че нашата иновативна платформа за електронна търговия функционира. Тя предлага денонощни стокови кредити онлайн и вече ни направи най-големия дигитален кредитор в Румъния. Готиното на продукта е, че е насочен и към електронните магазини (ние им помагаме да продават повече) и към крайните клиенти (на тях пък помагаме да имат бърз достъп до стоки). Още по-готиното е, че вече тестваме платформата и с някои големи търговци в България. И така, какво се случва, когато въведем всички подобрения в платформата? Отговорът е лесен: все повече щастливи търговци и крайни клиенти ще имат достъп до нея. В крайна сметка уикендите в офиса дават резултат, нали, колеги?
 
 
 

Контакти

Център за обслужване на клиенти
0700 17 571 / *8242

Работно време:
Понеделник - Петък | 08:00 - 20:00 

Събота - Неделя | 10:00 - 18:00 

 

Офис мрежа

Централен офис

1421 София, България,
ул. Димитър Хаджикоцев 52-54