Месецът накратко: Юли

12.08.2019    Share +

Месецът накратко: Юли

Ето го и Месецът накратко за юли. В него, както винаги, ние от TBI Bank разказваме по прозрачен, честен и приятелски начин с какво от изминалия месец се гордеем и какво можеше да направим по-добре. Смятахме, че сме много иновативни с този формат, но в страна, в която личната информация на цялото население стана прозрачна, може би трябва да преосмислим някои неща ;) Все пак вярваме, че четенето ще ви е приятно.

 

Месецът накратко: Юли

Вероятно сте били на плаж вече.
Е, ние поработихме.

 

Какво постигнахме

Срещнахме нови приятели и заедно с тях ще сътворим чудеса

Решаването на проблемите на клиентите ни е предизвикателство, което приемаме с удоволствие. Да общуваме с тях по нетрадиционен и различен начин обаче е нещо, за което имахме нужда от партньор... Е, намерихме го! Tribal Worldwide Sofia стана нашата криейтив агенция. Много се вълнуваме от съвместната ни работа. След десетки креативни срещи, които поставиха началото на доста интересни идеи, изборът да работим с Tribal е най-правилното, което можехме да направим. Екипът на агенцията споделя нашата амбиция, дългосрочна визия и безкрайна страст да променяме статуквото. В Tribal твърдо вярват в създаването на кампании, които имат значение, различни са и водят до позитивни емоции. Химията е налице, визията е ясна, а „прекият път” към заветната цел е предначертан. Някои от новите ни идеи дори вече напуснаха творческата фабрика - вероятно например вече сте видели новия визуален дизайн на нашите рекламни материали и на уебсайта ни. Така че, останете на линия за още повече!

 

Monobank стана по-голяма. И ние се радваме за нея.

Преди няколко седмици ви разказахме за визитата в София на Бент Йендем, изпълнителният директор на Monobank. Това е бързоразрастващата се дигитална банка в Норвегия, в която инвестирахме миналата година. По време на неговото посещение обменихме идеи и опит, които събрахме на път към нашето общо дигитално бъдеще. Няколко дни по-късно получихме няколко прекрасни новини. Monobank се обедини с BRAbank, друга водеща и много амбициозна дигитална банка в Скандинавия. Двете организации споделят много общи черти: И двете са създадени в Норвегия, обслужват клиенти в Норвегия и Швеция (BRAbank вече навлиза и във Финландия!) и работят без физически клонове. Отсега нататък Monobank ще расте под марката на BRAbank. Пожелаваме на новата банка всичко най-добро и с нетърпение очакваме да посрещнем Бент и екипа му отново в София!

 

Да поговорим за екипа ни

Ние от TBI Bank се грижим за нашите хора. Имаме над 1 400 колеги, които правят всичко възможно да предоставят на клиентите ни бърз и удобен достъп до финансиране. Все пак знаем, че за да правим клиентите щастливи, трябва да започнем в собствената си къща и да имаме щастливи колеги. Ето как успяваме: през юли нашият отдел по финансиране и комуникации предприе неортодоксален подход към тимбилдингите. 8 души от България и Румъния отидоха на фестивала Rock Werchter в Белгия и се насладиха на фантастични музикални изпълнения - Kylie, The Cure, Florence, Muse, Pink, New Order и др. Kолегите ни спаха в палатки, правиха сутрешна йога, пиеха много вода - и някои други течности - за да преборят жегата и дори си организираха състезание по хъркане. Но най-вече: върнаха се по сплотени от всякога. През юни Денис Горбунов, нашият главен финансов директор, отиде много, много по-далеч - той постави знамето на TBI Bank на Северния полюс. Когато се завърна, той се включи в нашите традиционни FUNding Talks. (Помните FUNding Talks, нали? Това е нашата платформа, която дава възможност на вътрешни и външни експерти да споделят своите знания в неофициална и неформална обстановка.) В последното издание Денис ни направи част от своите преживявания. Не всеки ден чуваме в детайли какво е да се отиде на ръба на света, да се спи на огромен кораб и да се срещне бяла мечка!

Къде се провалихме

Трябваше да сме по-бързи с ребрандирането

Често се хвалим с новото ни лого и освежаването на клоновата мрежа. Нашата цел е да дадем възможност на клиентите да се насладят на красиви клонове в допълнение към бързия достъп до финансиране. Нооо, трябва да признаем, че това не се случва точно както планирахме. Истината е, че голяма част от нашите ресурси са насочени към разработване на иновативни и дигитални продукти и услуги. Това отнема време и ресурси. Добрата новина обаче е, че все повече и повече нови клонове получават новата визия. Съвсем наскоро един от нашите основни офиси - този на улица „Раковски“ в София беше реновиран и освежен. Ако случайно сте наоколо (близо е до Френската гимназия), не пропускайте да го посетите. Ще видите колко страхотно изглежда, колко е удобен за клиентите и ще разберете защо искаме все повече и повече клонове да изглеждат по този начин. И това ще стане, просто ще отнеме малко повечко време отколкото очаквахме.

 
 

Нашите планове 

Нови стратегически функционалности

През последните 18 години TBI се промени много. Както всяка организация, ние се учим, растем и развиваме. Но някои неща никога не се променят: например подхода ни, ориентиран към клиентите ни. Именно той движи всичко, което правим и в което вярваме. Всеки ден ние помагаме на нашата общност от почти 7 000 партньора, големи и малки търговци в България и Румъния, да продават своите стоки и услуги на изплащане. Подпомагаме нашите търговски партньори както в техните физически магазини, така и онлайн. Имаме един от най-бързите „TTY“ на пазара (извинявайте се за жаргона - TTY означава time to yes, „време до одобрение“, и всъщност е времето, за което казваме „да“ на нашите скъпи клиенти). Непрекъснато работим да намаляваме това време, изцяло съобразено с нуждите на нашите търговци и риска, който ние като финансова институция трябва да управляваме. През последните месеци ръководството ни дълго преразглежда стратегията затова как да станем още по-полезни на нашите търговските партньори. За начало беше взето решение за преструктуриране на някои от нашите отдели, за да станат по-ефективни. След това по време на редица срещи беше решено да започнем да работим върху нови стратегически функционалности. Нашата визия е да подобрим допълнително скоростта на одобрение и да добавим възможности за финансиране. Без да навлизаме в много детайли, предвиждаме да дадем нови опции за финансиране на крайния клиент и същевременно възможност на нашите партньори да увеличат продажбите си. Скоро ще ви изненадаме с повече информация :)

Контакти

Център за обслужване на клиенти
0700 17 571 / *8242

Работно време:
Понеделник - Петък | 08:00 - 20:00 

Събота - Неделя | 10:00 - 18:00 

 

Офис мрежа

Централен офис

1421 София, България,
ул. Димитър Хаджикоцев 52-54