Месецът накратко: Юни

08.07.2019    Share +

Месецът накратко: Юни

Здравейте. Meсецът накратко на TBI Bank е отново тук. Това е нашият начин да говорим за постиженията ни в новия ни Тон на комуникация. Той е прозрачен, честен и приятелски – иначе казано пълната противоположност на начина, по който политиците в Брюксел обсъждаха новите назначения в последните седмици. Приятно четене!

 

Месецът накратко: Юни
Лятото се настани.
А ние продължаваме.

 

Какво постигнахме

Депозитите ни ще ви носят по-голяма доходност

Обичаме да казваме, че депозитите са спестовният инструмент с най-нисък риск. Има причина за това – влогове до 100 хил. евро за защитени и гарантирани от държавата. Затова докато работите здраво за вашите пари и мислите как да ги инвестирате правилно, имайте предвид, че TBI Bank оперира по изключително ефикасен начин и може да си позволи да плаща повече по вашите влогове.

През юни нашите колеги от отдел "Управление на депозити" решиха да добавят 0.20% бонус към 18-, 24-, и 36-месечните срочни депозити в лева и евро. Много хора се чудят как можем да си позволим да предлагаме такива високи лихви в пазарна обстановка с исторически ниски лихви. Ето го и отговорът: ние работим умно и ефективно и успяваме да спестим от всичко излишно. Така можем да си позволим да ви наградим с по-високи лихви по депозити!

Нашите румънски клиенти също ще получат бонус. Не само, че вече им предлагаме някои от най-високите лихви на пазара, но сега добавихме и щипка гъвкавост. Ако решат да изтеглят своя онлайн депозит по-рано, ние все пак ще платим 1% лихва по стойността. Работите здраво, за да пестите, ясно, но понякога човек иска и да похарчи спестеното :)

 

Hallo, Бент!

Да, все още сме грамотни и знаем как се пише ‘’здравей’’ на английски – на норвежки обаче се пише ‘’hallo’’. Миналият месец посрещнахме в нашата централа в София Бент Йендем, съосновател и изпълнителен директор на норвежката Monobank (оперираща като BRAbank от 1-ви юли). Не спряхме на “hallo”. Нашият екип обмени много идеи и разбра как изцяло дигиталната Monobank е основана и развита.

Всъщност, имаше конкретна причина за тази визита – миналата година TBI Bank придоби почти 10% от Монобанк, като чрез сделката обменяме най-добрите практики по пътя ни да станем водеща дигитална банка. Визитата на Бент вдъхнови и по-голяма аудитория. Той говори по време на големия Финансов форум Иновации в София пред 400 гости, като взе участие на сцената с нашия изпълнителен директор Питър Барон.

Двамата банкери не могат да са по-различни, но изглежда това работи добре, защото се допълваха идеално. Единственият проблем беше, че полетът на Бент заминаваше само час след края на събитието. И въпреки, че много от гостите искаха да поговорят с него, той им отвърна с краткото “ha det”! Очакваме го скоро отново!

 

Нека ваканцията започне сега

Лято е и е време за ваканция. Това обаче не важи за всички. Неочакваните разходи се случват, но означава ли това, че трябва да се лишим от заслужената почивка. Ние в TBI Bank не мислим така. 

Дори вече намерихме решение на такива ситуации, като станахме партньори с TUI TravelCenter. Нашите румънски клиенти могат да се спрат на пакет за пътуване с TUI и, в момента на плащане, да изберат TBI Credit. С други думи, ще платим за тяхната ваканция, а те ще ни върнат сумата чрез удобни и фиксирани месечни плащания, които варират между 6 и 12 месеца. Защото проблеми в последния момент не трябва да развалят плановте за лятото. 

 

Къде се провалихме

Осигуряване на достъп за хора в неравностойно положение

Да се разхождаме свободно е привилегия, която много от нас вземат за даденост. За тези от нас, които имат физически ограничения обаче, няколко стъпала могат да бъдат значителна бариера. Забързани в достигането на нашето дигитално бъдеще, загубихме представа нещата, които ни заобикалят в настоящето и получихме сигнали от клиенти, че някои от клоновете не са достъпни за хора в неравностойно положение. Затова се спряхме, огледахме се, и решихме проблема.

Сега сме щастливи да обявим, че цялата ни клонова мрежа е екипирана с мобилни рампи и звънци, които подсигуряват лесен достъп за хора с увреждания. Ние ценим всички членове на нашето общество еднакво. И винаги сме готови да се потрудим повече от обикновено за да подсигурим, че всички наши клиенти се чувстват уважавани и добре дошли.

 

Нашите планове 

Променяме се – и скоро ще усетите разликите

В днешно време в бизнеса усещането и позиционирането на един бранд са толкова важни, колкото и продукта, които се продава. Именно затова през последните няколко месеца два различни външни екипа – и много наши колеги в TBI Bank – работиха здраво над нашата нова стратегия за маркетинг и комуникация, която да отговаря на духа на дигиталното време и нуждите на нашите клиенти.

Организирахме много срещи, в тях се лееше креативност, родиха се най-различни идеи и предложения – но повечето от тях така и не видяха бял свят. Все пак предвид факта, че винаги се стремим да сме перфектни, очакванията ни са много високи. Но вече сме почти готови – нашата визуална идентичност ще придобие ново лице, в допълнение към новото лого и вътрешен дизайн на клоновата мрежа. Затова ви каним да следите сайта ни и да се подготвите да бъдете изненадани :)

Контакти

Център за обслужване на клиенти
0700 17 571 / *8242

Работно време:
Понеделник - Петък | 08:00 - 20:00 

Събота - Неделя | 10:00 - 18:00 

 

Офис мрежа

Централен офис

1421 София, България,
ул. Димитър Хаджикоцев 52-54