Месецът накратко: Март

08.04.2019    Share +

Месецът накратко: Март

Март беше изпълнен с важни моменти за TBI Bank, а имаме и доста неща планирани за април. Пред вас е новият Месецът накратко - обзорът на миналия месец и важните ни проекти в настоящия. Месецът накратко? Какво беше това? Припомнете си защо стартирахме този нов формат, но не и преди да прочетете новото му издание.

 

Месецът накратко: Март
Наричаме го Женския месец.
За нас беше пълен с приятни изненади.

Какво постигнахме

Огледайте се Враца, Разград и Русе

Надяваме се, че вече сте чули или прочели за дигиталната ни трансформация. Да, това е основната задача пред екипа ни, и, да, все повече и повече клиенти ще имат възможност да се възползват от финансовите ни продукти онлайн. Това обаче не значи, че пренебрегваме хората, които предпочитат да посещават клоновете ни. 

Вече обявихме постепенното ребрандиране и освежаване на клоновата ни мрежа. От март посрещаме клиенти в по-просторните ни и модерни офиси в три града - Враца, Разград и Русе. Те дават възможност за бърз и комфортен достъп до кредитиране и до другите ни услуги. За откриванията бяхме приготвили балони и торти, местната преса също ни уважи. Изглежда освежаването на клоновата ни мрежа е истинска новина.

Акценти в Прага, много шум в София

Може и да изглежда сякаш се скатаваме от основната ни работата – през март участвахме в две от най-големите секторни събития в Прага и София. За нас обаче това са възможности не само да разказваме за постиженията и плановете на TBI Bank, но и да допринасяме за развитието на по-силна FinTech общност. Да вдъхновяваме с примера ни също е бизнес приоритет. 

Какво се случи? На LendingUp! в Прага, първата европейска среща, насочена специално върху тенденциите в потребителското и бизнес кредитирането, Питър Барон представи нашата стратегическа визия, а също и как разделяме нашите клиенти в две основни категории. Само седмица по-късно в София дойде времето за втория FinTech Summit. Събитието беше знаменто – двойно повече посетители от миналата година с панелисти и презентатори от цяла Европа. Всичко обаче започна с нашата презентация за уникалната позиция на TBI Bank между GAFAs, FinTech компаниите и традиционните банки. Видеото в началото на презетнацията буквално разтърси 600-те гости в залата. Хвърлете един поглед на този кратък откъс от сцената времената са предизвикателни, но ние сме добре подготвени. 

Aко още не сте ни виждали на сцена, ще имате достатъчно възможности да го направите и през април. Представители на TBI Bank ще са лектори в три големи събития в София: Financial Tech Forum„Успешни стратегии за електронна търговия“ и форумът „Шумът на парите“.

Златните спускания

Простата истина е, че да стигнеш до златото е трудно, но да запазиш първата позиция е дори още по-сложно . Затова и очите ни блеснаха от радост, когато разбрахме, че нашата Евгения Димитрова-Гончева за втора поредна година спечели и двете дисциплини в нейната възрастова група в традиционния банков ски фест. Разбира се, не чак толкова, колкото останалите ни участници в състезанието (казаха, че са си прекарали легендарно). Банковата лятна олимипиада предстои, така че започваме тежки тренировки и приемаме предизвикателството на Жени.

Къде се провалихме?

Достатъчно ли е да си в Топ 3?

Най-вероятно не. Въпреки това сме щастливи, че попаднахме сред топ 3 компаниите в категорията „Значителен корпоративен ИТ проект” на наградите ИТ проект на годината измежду 16 кандидатури. Те се организират от Българската асоциация на информационните технологии (БАИТ) и са най-престижното признание в индустрията за принос към развитието на информационните и комуникационни технологии (сериозно, наричат ги „Български ИКТ Оскари”). А и през февруари взехме първа награда за ИТ проект на годината. А и дори и място в топ 3 показва, че се движим в правилната посока. А и винаги е добре да знаем, че има какво да подобрим. Така че да се готви ИТ проект на годината през 2020!
 

Нашите планове

По-бърз достъп до финансиране

Преди почти година работна група от шест различни екипа започна работа по нов вътрешен процес - „Непрекъснат скоринг” (Continuous scoring). С толкова време и толкова колеги, това нямаше как да не се превърне в нещо магическо. Те създадоха иновативен инструмент, който постоянно и в реално време калкулира кредитния капацитет на нашите клиенти (ок, не е магия, а преценка на риска, свързана с обработка на много данни и автоматизация).  Непрекъснатият скоринг намалява т.нар. „Време до ДА” (ще рече времето, необходимо за одобрение на кредита) до минимум. Накратко той ни дава информацията за кредитния капацитет на клиентите и дали той е достатъчен да им отпуснем желаната сума. Един от колегите във вътрешното ни студио за бизнес решения го описа така: „Ние знаем в реално време дали клиентът може да вземе кредит в кеш и да си купи слон или да вземе стоков кредит за обикновен тостер”. Да, имаме забавни колеги.

Процесът на непрекъснат скоринг ще бъде функционален в идващите месеци. Нашите клиенти ще получават известия с СМС, при погасяване, в обаждания, а съвсем скоро и през чисто новото ни мобилно приложение за техния кредитен капацитет. За тях това дава възможност за бърз достъп до финансиране (и, надяваме се, повече задоволство), а ние отново показваме, че основният ни приоритет е да подобряваме нивото на услугите, които предлагаме.

 

Контакти

Център за обслужване на клиенти
0700 17 571 / *8242

Работно време:
Понеделник - Петък | 08:00 - 20:00 

Събота - Неделя | 10:00 - 18:00 

 

Офис мрежа

Централен офис

1421 София, България,
ул. Димитър Хаджикоцев 52-54