Месецът накратко: Май

10.06.2019    Share +

Месецът накратко: Май

Ето го и новото издание на „Месецът накратко”. Това не е типичният стил на комуникация, който бихте очаквали от една банка, но за това си има причина. Да говорим честно и приятелски – краткото описание на новия ни Тон на комуникация – се харесва на екпертите в индустрията. Но ще стигнем до там. Започваме с финанси, в края на краищата сме банка. 

 

Месецът накратко: Май
Не е пролетта, която очаквахме.
Все пак взехме най-доброто от нея.

 

Какво постигнахме

Финансовите резултати за 2018 – време е да се похвалим

За бизнесите консолидираните финансови отчети са като семейна данъчна декларация. Декларираш дохода от заплата, след това прибавяш дохода от наем на половинката, но къде слагаш сумата, която похарчи за голф тройката? Казано накратко – дълга и сложна работа.

Ето затова ни отне няколко месеца да публикуваме нашия годишен отчет. Именно защото е "консолидиран" трябваше да включим данните от всички дружества в България и Румъния. Нашите експерти по финанси и счетоводство приключиха с всички сметки за 2018 г. в края на февруари. След това създадоха работен файл с доста числа но и обилно количество текст. В края на март одиторите получиха първата версия, а последния подпис бе сложен чак през април.

Нека погледнем към числата. През 2018 г. работихме дълго, счупихме рекорда за брой отпуснати заеми и добавихме нови глави в нашето дигитално пътешествие. Затова наистина заслужихме добрите резултати. Възвръщаемостта на активите на TBI Bank от 3.80% е най-високата на българския пазар. Нетният лихвен марж от 25% също е най-високият. Всъщност, повече детайли има тук, като целият документ също е достъпен. Мисия „хвалене” приключена.

 

Кол център с човешко лице

Дори най-напредналите технологии се нуждаят от приятелски настроен човек, който може лесно да обясни как се работи с тях. Ето затова през последните месеци работихме много по нашия център за обслужване на клиенти. Посрещнахме и подготвихме нови, високомотивирани колеги, като им предоставихме обновен офис (със страхотно местоположение и уникална гледка към Витоша, доста по-добра от тази при нас в централата). Причината: само щастливи колеги могат да направят клиентите доволни. Освен това значително повишихме тяхната скорост – сега ще могат да ви отговарят по-бързо и по-точно. Искате да опитате? Обадете се, обещаваме, че ще отговорят до 30 секунди ;) 

 

PR Награди – Дайте ги насам!

Хората рядко получават награди без да ги заслужат със здрава работа и много подготовка. Така стана и с кандидатурите ни в PR наградите на българската асоциация на PR професионалистите. Беше доооста тежко. Репетирахме презентациите с дни, викахме един по друг, хвърляме неща наляво-надясно, започваме отначало, опитвайки се да направим всеки малък детайл перфектен. Крайната цел: да спечелим журито, показвайки страстта и отдадеността, която демонстрираме всеки ден.

Е, отплати се. Получихме две от наградите! Те са страхотно допълнение към признанието като един от най-добрите отдели по „Корпоративни комуникации” в България, което получихме наскоро.

 

Къде се провалихме?

Загубихме първото място на К10 – но ще се завърнем по-силни

Всяка година Капитал, най-значимото бизнес издание в България, публикува своята класация К10. Това е обширен списък на банктие в страната, които се подреждат на база няколко индикатора. Тази класация е еталон за успех сред българските банки. През три от последните четири години бяхме лидери в категорията "Ефикастност и рентабилност", а през 2019 г. останахме на второ място в нея, въпреки вече споменатите топ резултати за възвращаемост на активите и нетен лихвен марж. Все пак никак не лошо представяне, като се имат предвид продължаващите ни инвестиции в дигитализацията на банката и няколко предизвикателства, с които трябваше да се преборим през 2018 г. Догодина обаче ще се завърнем по-силни.

 

Нашите планове

Твоят глас в нашето дигитално пътешествие

Нашата иновативна платформа за онлайн търговия е проект, с който сме наистина горди. Тя предоставя онлайн стокови (POS) кредити и ни направи лидер в този сегмент в Румъния. За малко повече от година имаме 163 партньорски магазина, които, интегрирани в общата платформа, донесоха 120.000 заявки за кредити. Това е страхотен старт, но искаме повече – особено когато става въпрос за удовлетвореността на клиентите.

Ето затова през последния месец проведохме анкета, за да разберем повече за това как нашите клиенти намират техния досегашен опит с платформата. Научихме доста неща, а следващите стъпки са да направим процеса по кандидатстване по-лесен и интуитивен, в допълнение към нашата по-голяма цел: да общуваме с клиента на по-достъпен и ясен език.

Контакти

Център за обслужване на клиенти
0700 17 571 / *8242

Работно време:
Понеделник - Петък | 08:00 - 20:00 

Събота - Неделя | 10:00 - 18:00 

 

Офис мрежа

Централен офис

1421 София, България,
ул. Димитър Хаджикоцев 52-54