Питър Барън за New Money, Гърция: Изграждаме дългосрочни отношения с клиентите си

20.05.2022    Share +

Питър Барън за New Money, Гърция: Изграждаме дългосрочни отношения с клиентите си

Влизането ни на гръцкия пазар се превърна в едно от най-значимите събития за нас в последните няколко години и в момента основен приоритет е да направим така, че операциите ни там протичат гладко и предлагаме на клиентите си отличното потребителско изживяване, с което сме известни. Питър Барън разговаря с New Money Гърция за причините, довели до стъпването ни на този нов пазар точно сега и за плановете ни там. Пълното интервю четете по-долу:   

 

- Защо влязохте на гръцкия пазар точно сега? 

Взехме това решение след подробен анализ на прогреса, който пазарът там регистрира по отношение на онлайн банкирането, използването на картови услуги, бързата дигитализация на държавните институции, както и на други показатели, според които икономиката расте след продължилата десетилетие рецесия. Също така установихме, че алтернативните разплащателни методи като „Купи сега, плати по-късно“, както и традиционните заеми са достъпни за много специфичен клиентски профил, оставяйки основни сегменти необслужени. Във време, когато пазарът се възстановява и търговците се нуждаят от инструменти за увеличаване на продажбите и на лоялността на клиентите си, опциите на пазара са ограничени само до клиентите с кредитни карти.  

Като лидер в сегмента „Купи сега, плати по-късно“ в Югоизточна Европа и водеща challenger банка в региона TBI Bank от години е иноватор по отношение на финансовите услуги и клиентското изживяване. Ние разполагаме с точните решения, чрез които търговците да увеличават продажбите си, било то във физически магазин или онлайн – техните клиенти купуват избраната стока на място и разпределят плащанията си във времето. Доказателство за това са нашие над 14 000 партньори – от международни търговски вериги до малки локални предприемачи, както и милионите клиенти, сдобили се с техни продукти посредством услугите на TBI Bank. 

- Кой може да се възползва от услугите ви и какво отличава TBI Bank от традиционните банки?  

TBI Bank е финтех и challenger банка, която използва нови технологии, за да предлага бързи, прозрачни и модерни решения на клиентите си както в B2B, така и в B2C сегмента. Ние подкрепяме търговците с решения, увеличаващи не само техните продажби, но и лоялността на клиентите. Има стотици хиляди потребители, които заради възрастта или социално-икономическото си състояние остават необслужени от традиционните банки. Ние придобихме солиден опит в този сегмент като същевременно осигуряваме надеждно партньорство на търговците.  

Друг отличителен аспект на нашата работа е лекотата, с която си сътрудничим с партньорите си. Модернизирали сме присъединяването им в системата си до такава степен, че само след няколко часа те вече могат да предлагат алтернативния разплащателен метод „Купи сега, плати по-късно“ както във физическите си локации, така и онлайн, но и паралелно с това им осигуряваме маркетингови ресурси и данни, които са от особена важност за малкия и среден бизнес.   

Също така предлагаме удобство и надеждност на крайните си клиенти – нашите услуги са интуитивни, лесни за навигация от всяка възрастова група и внедрени в процеса на пазаруване онлайн и на място. Потребителите могат също така да управляват плащанията и кредитите си чрез мобилното ни приложение, запазвайки пълния контрол върху личните си финанси.  

- Традиционните играчи обикновено са критикувани заради своите такси. Как искате да позиционирате TBI на гръцкия пазар?  

Основната част от нашата дейност в Гърция ще бъде фокусирана върху решението „Купи сега, плати по-късно“ и традиционните заеми. В тези направления платформата и ценообразуването ни се основават на прозрачност – винаги правим така, че клиентите ни да са наясно с лихвените проценти и да знаят каква ще бъде крайната сума за изплащане, както и месечните им вноски, преди да финализират решението си. Те никога не плащат повече отколкото са се съгласили първоначално при сключването на договора.  

Стремим се да изграждаме дългосрочни отношения с клиентите си както в B2B, така и в B2C, основани на прозрачност по отношение на тарифите, които в крайна сметка са в основата на всички финансови услуги. Също така вярваме във freemium модела, чрез който клиентите имат определен брой безплатни транзакции и заплащат premium такса само за тези от по-висок клас.  

 - През 2022 г. ще въведете стандартните кредити и NEON картата. Бихте ли ни разказали повече за това?  

Точно така – решението „Купи сега, плати по-късно“ вече е достъпно за гръцките ни клиенти, а от месец юни ще започнем да предлагаме и традиционни кредитни продукти, специално персонализирани за индивидуалните потребности на потребителите. Те ще бъдат достъпни изцяло онлайн с почти мигновено одобрение.  По-късно тази година ще пуснем и мобилното приложение, чрез което клиентите ще могат да кандидатстват за допълнително финансиране и да използват своята NEON карта, достъпна както във физически, така и в дигитален вариант.  

 - На кои пазари оперира TBI в момента и какви са бъдещите ви планове?  

Към настоящия момент TBI Bank оперира на няколко пазара в Европа – България, Румъния, Германия и Литва, а вече и Гърция. Разбира се, ние винаги търсим нови възможности за разширяване на дейността си, но в момента усилията на екипа ни са фокусирани върху затвърждаването на лидерските ни позиции в сегмента „Купи сега, плати по-късно“ в Югоизточна Европа. Също така, в това безпрецедентно време на военен конфликт продължаваме да подкрепяме украинските си колеги и техните семейства, които търсят сигурност. 

В нашия мултинационален екип има повече от 40 украински колеги, с които поддържаме постоянна връзка и имаме готовност да им дадем логистична, финансова и емоционална подкрепа. Благодарение на сърцатостта на хората в TBI много от тях, заедно с семействата си, бяха успешно релокализирани на безопасни места. TBI беше и сред първите компании в България и Румъния, които дариха в подкрепа на бежанците. Сумата възлиза на 250 000 евро и беше насочена към местни неправителствени организации, свързани с бежанската криза. Освен това предоставихме на всеки член на екипа в трите държави, където основно оперираме – България, Румъния и Гърция, по един допълнителен ден платен отпуск седмично за доброволчески дейности.  

Контакти

Център за обслужване на клиенти
0700 17 571 / *8242

Работно време:
Понеделник - Петък | 08:00 - 20:00 

Събота - Неделя | 10:00 - 18:00 

 

Офис мрежа

Централен офис

1421 София, България,
ул. Димитър Хаджикоцев 52-54

Искаш ли да плащаш кредита си бързо и без такси?
Изтегли приложението TBI Bank App и се възползвай от услугите ни когато и от където пожелаеш.