Предстояща промяна при използване на електронното банкиране на TBI Bank

10.09.2019    Share +

Предстояща промяна при използване на електронното банкиране на TBI Bank

Уважаеми клиенти,

Във връзка с измененията в законодателството за платежните услуги и платежните системи, бихме искали да Ви информираме за предстояща промяна при използване на електронното банкиране на Банката, свързана с прилагането на изисквания за задълбочено установяване на идентичността на потребителите.

Считано от 14.09.2019г. при първоначален вход в електронното банкиране и периодично (на всеки 90 дни) системата ще изисква допълнителна валидация чрез въвеждане на код, изпратен чрез текстово съобщение (SMS). При необходимост от промяна на мобилния Ви номер можете да проверите и/или да актуализирате мобилния си номер като посетите удобен за Вас офис на Банката.

 

С Уважение,

Екипът на Ти Би Ай Банк ЕАД

Контакти

Център за обслужване на клиенти
0700 17 571 / *8242

Работно време:
Понеделник - Петък | 08:00 - 20:00 

Събота - Неделя | 10:00 - 18:00 

 

Офис мрежа

Централен офис

1421 София, България,
ул. Димитър Хаджикоцев 52-54