TBI Bank участва във втория FinTech Summit в София

15.03.2019    Share +

TBI Bank участва във втория FinTech Summit в София
Как ние в TBI Bank допринасяме за развитието на силно FinTech общество в България? Споделяме нашите идеи, прозрачни сме за плановете си, опитваме да бъдем пример. Разказването на нашата история за дигиталната трансформация на банката е част от тази стратегия.

Тази седмица участвахме във втория FinTech Summit в София и разказахме за прехода ни от традиционна банка към дигитална компания, фокусирана върху нуждите на своите клиенти. На събитието Питър Барон, главен изпълнителен директор на TBIF, компанията собственик на TBI Bank, представи стратегическата визия на банката с презентацията си „Между GAFAs, FinTech компаниите и традиционните банки: историята на TBI Bank“. Видеото в началото на презетнацията му буквално разтърси повече от 600 гости на събитието - FinTech и бизнес експерти, медии и много други.

TBI Bank вече е един от регионалните лидери в кредитирането с предоставени над 400 000 кредита през 2018 г. - предимно офлайн. Обемите, генерирани както при кредитирането, така и при събирането на депозити чрез цифрови канали, обаче непрекъснато нарастват.

„Позицията ни в днешния фокусиран върху клиентите свят на финансите - традиционни банки, FinTech компании и GAFAs - е доста уникална”, каза Питър по време на събитието. „Ние сме много фокусирани, достатъчно гъвкави, за да се адаптираме бързо, имаме силна клиентска база и печеливш бизнес. Ние вече се движим по пътя на дигитализацията на продуктите ни, а целта ни е в крайна сметка да изградим дигитална екосистема от финансовите услуги, от които нашите клиенти се нуждаят”.

Като част от 4finance, световен лидер в областта на дигиталното потребителско финансиране, ние в TBI Bank постоянно се опитваме да интегрираме FinTech решения в своето портфолио. Също така изграждаме партньорства с български, румънски и германски компании, за да подпомогнем развитието на екосистемата в страните, в които оперираме. „TBI Bank вече прилага много иновативни решения в партньорство с редица FinTech иноватори, каза Питър по време на панелна дискусия. Някои от тях вече се ползват от клиентите ни в Румъния и Германия, а скоро ще бъдат въведени и в България”.

Започвайки от позицията на традиционенна банка само преди две години, историята на трансформацията на TBI Bank остави силно впечатлението на посетителите на софийския FinTech Summit. Страхотна презентация! Чудесно е, че в България най-накрая имаме банкa с challenger mindset”, един от нашите FinTech партньори коментира след събитието. „Наистина е приятно да се види, че има банка с напълно различен подход към клиентите!”, написа друг участник. Радваме се, че докоснахме сърцата и умовете на FinTech обществото ;)

Контакти

Център за обслужване на клиенти
0700 17 571 / *8242

Работно време:
Понеделник - Петък | 08:00 - 20:00 

Събота - Неделя | 10:00 - 18:00 

 

Офис мрежа

Централен офис

1421 София, България,
ул. Димитър Хаджикоцев 52-54