TBI Bank и Телерик Академия ще си партнират в развиването на ИТ специалисти за финтех сектора

31.01.2019    Share +

TBI Bank и Телерик Академия ще си партнират в развиването на ИТ специалисти за финтех сектора

TBI Bank и Телерик Академия обявиха партньорство, което ще подпомогне професионалната квалификация и кариерния старт на таланти в ИТ сферата. Сътрудничеството включва практическа подготовка на младши ИТ специалисти от водещата образователна организация, както и възможност за кариера в банката.

Скъсена дистанция между добрите специалисти и добрите работодатели

Като част от партньорството през следващите месеци профилите на специалистите, преминали шестмесечната програма за подготовка на технологичен талант Telerik Academy Alpha, ще бъдат сред първите, разгледани от банката с цел разширяване на ИТ инфраструктурата на организацията. Сътрудничеството ще скъси дистанцията между TBI Bank и квалифицирани кадри в областта на ИТ, както и ще осигури директен досег на курсистите до финтех сектора.

„Стратегическа цел на банката е да утвърдим позицията си на дигитална банка от следващо поколение. За тази цел са ни нужни добре подготвени ИТ специалисти, които имат както теоретичните познания, така и практическата готовност да работят по предизвикателни проекти във финтех и банковата сфера. Ценим сътрудничеството си с Телерик Академия, тъй като тя подготвя кадри с изявен фокус върху технологичните умения и личностни качества на възпитаниците си“, сподели Николай Спасов, главен оперативен директор на TBI Bank.

„Все повече компании от различни индустрии и сфери стават технологични. В резултат расте и нуждата от нови ИТ кадри на пазара на труда, които могат да захранят техния успех. Радваме се да видим в лицето на TBI Bank партньор, който инвестира в развитието на младши технологичен талант и предоставя възможност за професионална реализация в динамично развиващия се финтех сектор“, коментира Александра Мечкова, изпълнителен директор на Телерик Академия.

Разширено партньорство

В рамките на сътрудничеството TBI Bank и Телерик Академия ще си партнират и в позиционирането на работодателския бранд на дигиталната банка чрез редица комуникационни дейности, споделени добри практики и препоръки в областта на маркетинга и човешките ресурси. Разширеното партньорството е естествен резултат предвид споделеното виждане на Банката и Телерик Академия за развитие на ИТ таланта в страната.

Контакти

Център за обслужване на клиенти
0700 17 571 / *8242

Работно време:
Понеделник - Петък | 08:00 - 20:00 

Събота - Неделя | 10:00 - 18:00 

 

Офис мрежа

Централен офис

1421 София, България,
ул. Димитър Хаджикоцев 52-54