Признание за нашата страст и посветеност: TBI Bank получи две PR награди

17.05.2019    Share +

Признание за нашата страст и посветеност: TBI Bank получи две PR награди

Миналата седмица нашият отдел „Корпоративни комуникации“ комуникация поработи бая и прекара един дълъг уикенд в офиса. Колегите подтотвяха и репетираха презентациите за конкурса PR Приз 2019 на Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО). Беше наистина тежко – хвърляме неща из офиса, ритахме мебелите - искахме да направим същото и някои колеги и ментори. Работата е следната: осъзнавахме много добре, че без голям бюджет, подкрепата от голяма PR агенция, а и при положение, че бяхме поставили основите на отдел „Корпоративни комуникации” едва преди две години, това беше нашият шанс – да покажем на журито в презентациите същите страст и отдаденост, които демонстрираме всеки ден.

Е, отплати се! Снощи TBI Bank получи две от PR наградите. Aкаунтът ни в LinkedIn беше отличен като втория най-добър проект за работодателска марка, а проектът ни FunDing Talks получи третия приз в категория „Вътрешна Комуникация”. Това е чудесно допълнение към факта, че наскоро отдела ни „Корпоративни комуникации“ беше отличен като един от трите най-добри в България. 

Отделете ни минута да ви обясним малко повече за тези проекти. FunDing Talks е платформа, която дава шанс на вътрешни и външни експерти да споделят техните знания в неформална обстановка. Това е един от начините да въведем всички колеги в нашата мисия за дигитална трансформация. Те наистина харесват възможността и се възползват от нея – залата, в която се провежда срещата, обикновено е резервирана доста преди всяко събитие. Понякога дори и членове на борда на директорите също се присъединяват.

От своя страна, Linkedin профилът ни служи като основен канал, чрез който да споделим нашите успехи и научени уроци с помощта на новия ни Тон на комуникация. Наистина се стараем доста – създадохме ясна визуална идентичност, използваме видеа и разказваме нашата история по изключително честен и прозрачен начин - добавяме и необходимото количество емоджита 

Контакти

Център за обслужване на клиенти
0700 17 571 / *8242

Работно време:
Понеделник - Петък | 08:00 - 20:00 

Събота - Неделя | 10:00 - 18:00 

 

Офис мрежа

Централен офис

1421 София, България,
ул. Димитър Хаджикоцев 52-54