TBI Bank Wrap-Up

08.04.2020    Share +

TBI Bank Wrap-Up

В края на декември ви казахме, че ще публикуваме TBI Bank Wrap-Up на всеки три месеца, за да можем да насочим усилията си към нови инициативи. Когато планирахме това, не сме имали предвид преобразуването на животите ни от последния месец, но можехме ли да знаем какво предстои?!

Знаем, че в последните няколко седмици много неща се промениха и в момента никой не знае колко дълго ще продължи тази „нова нормална ситуация“. Ще бъде ли тя нормата в следващите месеци или години? Независимо от всичко, през коeто преминаваме, отдавна бяхме решили, че е важно да споделим с вас върху какво работим. Защото дори в трудни моменти едно нещо е постоянно – ние от TBI Bank се опитваме да направим всичко възможно, за да подобрим живота на нашите клиенти.

Затова, отделете няколко минути от вашето време за обобщението на първите три месеца на 2020 г. Обещаваме, че ще бъдем кратки, прозрачни и честни – както винаги досега.

 

TBI Bank Wrap-Up Q1

 

Какво постигнахме

Адаптираме се бързо... 

Ако сте ни следвали през последните години, може би сте чували една от основните ни мантри: нашият ефективен бизнес модел ни дава финансова стабилност да инвестираме в иновации, а гъвкавата структура и вземане на решения ни помагат бързо да отговорим на нуждите на нашите клиенти. Същите тези качества ни помагат да се справим с настоящото предизвикателство. Ситуацията е много динамична и чувствителна, но ние сме наясно и с огромната отговорност, която носим. Така че клоновете на TBI Bank продължават да работят както обикновено. Опитваме да създадем безопасна среда за нашите клиенти и служители. Поставяме фокус върху дигиталните канали, укрепваме вече работещите такива, но и бързо разработваме нови. Платформата за онлайн погасяване на вноски по кредити е чудесен пример за това. Опитваме да отговорим на всички въпроси, които клиентите ни си задават. Не на последно място, подкрепяме истинските герои, работещи ден и нощ в болниците за благосъстоянието на нашите общества и наскоро направихме дарение за здравните системи в България и Румъния. И знаем, че колкото и трудно да е предизвикателството, заедно ще го преодолеем.

 

... и винаги ще сме до вас 

В момента някои от нашите клиенти могат да се изправят пред икономически предизвикателства те ще могат да разчитат на нашата подкрепа в тези трудни моменти. Ние следваме всички регулаторни изисквания, а нашите колеги в България и Румъния проактивно се свързват с нашите индивидуални и бизнес клиенти с конкретни решения. Предлагаме гратисни периоди за погасяване на кредитите им или дори цялостно преструктуриране и рефинансиране. Досега получихме много положителни отзиви и се радваме да разберем, че честните взаимоотношения и доверието, които изграждаме с тях през годините, се оценяват взаимно.

 

SEPA Instant е тук

Вероятно повечето хора, работещи извън финансовия сектор, никога не са чували за системата за незабавни международни преводи SEPA Instant. Тя позволява парични преводи в реално време между банки на територията на ЕИЗ (Европейската икономическа зона). Под реално време разбирайте секунди. Излишно е да казваме колко се гордеем, че през януари 2020 г. станахме първата банка не само в България и Румъния, но и в цяла Югоизточна Европа, която се присъедини към SEPA Instant. Нещо повече: ние бяхме първата институция, която спечели доверието на централната банка на Литва, една от движещите сили на финтех иновациите в Европа, за внедряването на системата. Нашите колеги работиха ден и нощ и уикенд след уикенд, за да стане това реалност. Но сега, когато SEPA Instant работи, нашите клиенти трябва да са повече от доволни. Те могат да получават SEPA преводи денонощно, във всеки ден от седмицата. Така че това са нещата, които имаме предвид, когато казваме, че инвестираме в напредничави технологии за непрекъснато променящите се нужди на нашите клиенти.

 

Добре дошли, Кари и Денис 

Експертите казват, че един от резултатите от пандемията COVID-19 ще бъде, че ще разчитаме много повече на технологиите – с други думи, дигиталната трансформация ще бъде ускорена. Знаете, че ние сме наясно с важността на технологиите, но какво ни носят те, ако нямаме правилните хора с правилното мислене. Затова и много се радваме да посрещнем нови лидери в екипа на TBI Bank, колеги, способни да ускорят нашето дигитално пътешествие. Нашият нов главен директор „Маркетинг“ Каролина Софрониева, или просто Кари, се присъединява към нас от малкия ни брат Vivus с невероятен набор умения и широка експертиза. Новият ни главен директор „Човешки ресурси“ Денис Бродски, или просто Денис Б, има международен опит, с който всеки може да се гордее – и YouTube канал, където можете да научите много за тенденциите в мениджмънта. Кари и Денис вече оставят отпечатък в TBI Bank с работата си, и това само за няколко месеца. Излишно е да казваме, че сега нашите дългосрочни очаквания са мноооого високи.

 

Ивент мастъри от Берлин до София

Това днес звучи като спомен от един съвсем различен свят, но не толкова отдавна стотици хора се събираха в големи зали, за да попият от мъдростта, знанията и опита на майсторите в дадена област. Всички индустриални събития по света сега са спрени и това е напълно в реда на нещата. Но февруари беше изпълнен с големи форуми и се радваме, че бяхме ключова част от два от тях. Първо, изпълнителният директор на TBIF (TBI Bank) Питър Барон имаше презентация по време на Merchant Payments Ecosystem в Берлин – най-голямата европейска конференция за разплащания. Той сподели с публиката решенията за търговци, а по-късно се присъедини и към панел с представители на Google и Hugo Boss. Седмица след това най-голямият финтех форум в Централна и Източна Европа Sofia FinTech Summit беше открит с намигване към презентацията ни от събитието през 2019 г. Не че това беше единственият ни принос. И през 2020 г. Питър Барон беше сред панелистите и говори за най-важните фактори, за да се реализира визията за дигиталната трансформация. Вижте сами кои са те

 

Къде се провалихме

Перфектното мобилно приложение отнема време

Да започнем с добрата новина – след месеци усърдна работа и вътрешни тестове, нашето мобилно приложение вече е в App Store и Google Play Store. Все още е далеч от идеалното, но много скоро ще бъде. В момента избрана група лоялни клиенти го тестват и споделят своите отзиви. В следващите седмици и месеци ще отворим приложението за по-голяма група потребитли и ще добавяме все повече и повече функционалности. Защо решихме да пуснем все още сурова версия? Ами, отне ни много време да пуснем приложението и тъй като търсенето на дигитални продукти расте, решихме все пак да започнем от някъде. Щеше да отнеме още повече време, ако трябваше да чакаме, докато всяка функция е идеална. Освен това, сега, когато реални клиенти използват приложението, вътрешният натиск да го направим безупречно, е още по-голям. Така че, ослушвайте се, скоро ще започнем да разкриваме все повече и повече подробности. 

 

Нашите планове

Новите ни клонове идваха към вас 

Това трябваше да бъде основната ни новина през първите три месеца на годината – в процес сме на разширяване на „физическия ни отпечатък“. В началото на годината започнахме да отваряме нови клонове както в България, така и в Румъния, като паралелно ребрандирахме вече съществуващата мрежа. Плановете ни бяха мащабни. Повече от 50 нови локации трябваше да бъдат открити само през първата половина на 2020 г. До скоро нещата вървяваха по план с 30 ребрандирани или новооктрити клона. Приемането на новите бизнес реалности обаче означаваше, че този голям проект беше замразен. Дано в близко бъдеще да можем да споделим някои по-добри новини.

 

Да живее новата ни бранд архитектура

Как да променим начина, по който представяме марката TBI Bank на нашите клиенти, не може да бъде бърза и лесна задача. Затова в продължение на шест месеца група от 50 колеги работеха по нашето решение заедно с Co_Consultancy, топ британска компания, която е ребрандирала множество бизнеси по света. Вече имаме резултат и съвсем скоро ще споделим с вас как ще изглежда то. Ок, леко ще повдигнем завесата. В съответствие с глобалните тенденции нашите решения за търговците ще бъдат позиционирани като алтернативен начин на плащане под името TBI Pay. Разкрихме ли твърде много? Вероятно :) Но това е само началото, все повече информация ще идва през следващите месеци.

- - 

Не на последно място, скъпи читатели, искаме да ви уверим, че нашата обща първа и най-важна цел е да предпазим всички – нашите клиенти, нашите хиляди служители, нашите семейства и близки и нашите общества. В тези луди дни наистина правим всичко възможно да го направим. Инсталирахме пласмасови щитове на всяко място, където срещаме клиенти – в клонове, изнесените работни станции, на рецепциите в централите ни в София и Букурещ. Раздадохме маски на всички наши служители (това е по-дълга история, но заради недостига в Румъния, успяхме законно да организираме доставка от България). Нашите офиси се дезинфекцират няколко пъти на ден.

Пазете се! Заедно ще преминем през това предизвикателство.

 

Контакти

Център за обслужване на клиенти
0700 17 571 / *8242

Работно време:
Понеделник - Петък | 08:00 - 20:00 

Събота - Неделя | 10:00 - 18:00 

 

Офис мрежа

Централен офис

1421 София, България,
ул. Димитър Хаджикоцев 52-54