Отдел „Корпоративни комуникации“ на TBI Bank се нареди сред трите най-добри в България

25.04.2019    Share +

Отдел „Корпоративни комуникации“ на TBI Bank се нареди сред трите най-добри в България

Отскоро на стената в стаята на отдел „Корпоративни комуникации” на TBI Bank има надпис: Story Well Told - добре разказана история.

Колегите ни често ни питат - какво точно означава това? Отговаряме им, че нашият малък тим предизивиква правилата във финансовата индустрия и използва различен тон на комуникация със заинтерсованите страни, отколкото повечето други компании наоколо. Разказваме истории за нашите постижения, предизвикателства и дори за провалите ни. Говорим и пишем прозрачно, честно и приятелски, понякога с хумор, понякога със самоирония. Така искаме да покажем на нашите клиенти, че имат на тяхна страна една финансова институция, на която могат да се доверят напълно - и която могат да разберат. 

Колегите ни разбират смисъла и виждат стойността. Изглежда същото важи и за експертите в областта.

Много сме щастливи, че международното жури на наградите BAPRA Bright Awards 2019 (БАПРА е престижната Българската асоциация на PR агенциите) постави кампанията ни „Промяна в тона на комуникация” сред трите най-добри в България. Добра история, нали?

„В последната година отдел „Корпоративни комуникации” направи голяма крачка напред и предизвиква начина, по който банките комуникират. Щастливи сме, че това се оценява и признава”, каза Лукас Турса, старши вицепрезидент на TBI Bank за „Финансиране” и „Корпоративни комуникации”. Той беше в родния си Вилнюс (според него това е финтех столицата на Европа) и не можа да вземе наградата. Вместо него на сцената се качи Веселин Димитров, директор „Корпоративни комуникации” на TBI Bank. Той още е леко превъзбуден и единствените му думи са: „Благодаря на екипа, който помогна да стигнем до наградата и до мениджмънта, който ни насърчава да прилагаме една смела комуникационна стратегия”.

Какво предстои? Повече истории, още по-добре разказани и, надяваме се, повече награди.

Контакти

Център за обслужване на клиенти
0700 17 571 / *8242

Работно време:
Понеделник - Петък | 08:00 - 20:00 

Събота - Неделя | 10:00 - 18:00 

 

Офис мрежа

Централен офис

1421 София, България,
ул. Димитър Хаджикоцев 52-54